Arduino I.

Erabilera

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Deskarga kopurua: 168

Urtea
2013
Egileak
  • Aitor Azpiroz
Familiak
Zikloak
Moduluak
Testu gehigarria

Aitor Azpiroz Irakasleari materiala uzteagatik

Aurkibidea

ARDUINOA IKASTETXEAN
0. HITZAURREA 1
1. KAPITULUA: ARDUINO FENOMENOA 2
1.1. Zer da Arduinoa? 2
1.2. Arduinoa ikastetxean 3
1.3. Zergatik Arduinoa? 5
2. KAPITULUA: HARDWAREA 6
2.1. Arduino Uno-a 7
2.2. Sumarioa 8
2.3. Eskemak eta planoak 8
2.4. Elikadura 9
2.5. Sarrera-irteerak 9
2.5.1. I/O digitalak (eta PWM irteera analogikoa) 9
2.5.2. Sarrera analogikoak 11
2.5.3. Beste konexio-pinak 12
2.6. Komunikazioa 13
3. KAPITULUA: SOFTWAREA 14
3.1. Arduinoa instalatu 14
3.2. Arduino IDEa 19
3.2.1. Erreminta-barra 19
3.2.2. Menuak 20
4. KAPITULUA: PROGRAMAZIOA 26
4.1. Egitura 26
4.1.1. setup() 26
4.1.2. loop() 27
4.1.3. Funtzioak () 27
4.1.4. Giltzak {} 28
4.1.5. Puntu eta koma ; 28
4.1.6. Iruzkinak // 29
4.2. Aldagaiak 29
4.2.1. Aldagaien erabilera-eremua 29
4.2.1.1. Aldagai lokalak
4.2.1.2. Aldagai globalak
4.2.2. Aldagai motak 30
4.2.2.1. Char
4.2.2.2. Byte
4.2.2.3. Integer
4.2.2.4. Long
4.2.2.5. Float
4.2.2.6. Array
4.2.3. Konstanteak 33
4.2.3.1. True/flase
4.2.3.2. High/low
4.2.3.3. Input/output
4.2.4. Eragiketak 34
4.2.4.1. Konposizio-eragiketak
4.2.4.2. Konparaketa-eragiketak
4.2.4.3. Eragiketa logikoak
4.2.4.4. Eragiketa matematikoak
4.2.5. Zenbaki aleatorioak 38
4.2.5.1. randomSeed()
4.2.5.2. random()
4.2.6. Denbora-funtzioak 39
4.2.6.1. delay()
4.2.6.2. millis()
4.2.7. Fluxu-kontrola 39
4.2.7.1. if(){} else {}
4.2.7.2. for(){}
4.2.7.3. while(){}
4.2.7.4. do...while(){}
4.2.8. I/O digitalak 42
4.2.8.1. pinMode()
4.2.8.2. digitalRead()
4.2.8.3. digitalWrite()
4.2.9. I/O analogikoak 43
4.2.9.1. analogRead()
4.2.9.2. analogWrite()
4.2.10. Serie-funtzioak 44
4.2.10.1. Serial.Begin()
4.2.10.2. Serial.Print()
5. KAPITULUA: ARDUINOA KONEKTATU 47
5.1. Sarrera digitalak 47
5.1.1. Pull Up konexioa 48
5.1.2. Pull Down konexioa 48
5.2. Sarrera analogikoak 49
5.2.1. Hiru hariko sentsoreak 49
5.2.2. Bi hariko sentsoreak 49
5.3. Irteera digitalak 50
5.4. Irteera analogikoak 51
5.4.1.1. Kontsumo txikikoak < 40mA 51
5.4.1.2. Kontsumo handiagokoak > 40 mA 51
5.5. Kontrolagailuak 52
6. KAPITULUA: ARDUINOAREKIN PRAKTIKAK 54
6.1. Blink 55
6.2. Alarma bisuala 58
6.3. Inklinazio-detektorea 61
6.4. DYAko anbulantzia 64
6.5. Kandela 67
6.6. Potentziometro baten irakurketa 69
6.7. Kontatzailea 72
6.8. Solfeo de Morfeo 76
6.9. Led-a ordenagailutik agindu 79
6.10. Errelea 80
6.11. Motorraren kontrol digitala 83
6.12. Motorraren kontrol analogikoa 85
6.13. Serbomotor baten kontrola 88
6.14. Stepper-a 91
6.15. LCD pantaila 95
6.16. FSR presio sentsorea irakurtzen 98
6.17. Termometro digitala 102
6.18. Proiektua: Joystic batekin bi serbo eta laserra kontrolatu. 105
7. ERANSKINA 109
8. BIBLIOGRAFIA 110