Arduino: Praktika-bilduma

Liburu honetan Arduino praktiken bilduma bat jaso da. Aukeratu diren praktiketan, sarrera eta irteera analogiko zein digitalak landu dira.

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Deskarga kopurua: 9

Aurkibidea

AURKIBIDEA
0. HITZAURREA ............................................................................ 5
1. Sarrera ................................................................................  7
2. Arduino plataforma instalatzea ............................................... 8
2.1. Programa jaitsi
2.2. Programa instalatu
3. Arduino txartel bat martxan jartzea ........................................ 9
3.1. Txartela konektatu eta kontroladorea instalatu
3.2. Txartela konfiguratu
3.3. Txartela egiaztatu
4. FRITZING ................................................................................. 15
4.1. Zer da FRITZINGa?
4.2. Zertarako balio du?
4.3. FRITZINGa instalatu
4.4. Diseinuak egiteko erremintak
4.4.1. Protoboarda
4.4.2. Eskema
4.4.3. PCBa
4.5. Diseinuak ekoiztea
P1.1: FRITZINGa. Lehenengo muntaia diseinatzea
P1.2: FRITZINGa. Lehenengo eskema diseinatzea
P1.3: FRITZINGa. Lehenengo PCBa diseinatzea
P2: FRITZING. Bigarren PCBa diseinatzea
P3: FRITZING. Bigarren muntaia bat diseinatzea
5. Arduinoarekin sortutako kodigoa testu-dokumentu batera
esportatzea .............................................................................. 29
2
PRAKTIKAK ............................................................................................. 31
1. Blokea: serie-monitorea ..................................................................... 32
1P1 Serie-monitorean kaixo! Inprimatu
1P2 Serie-monitorean formatuak lantzen
1P3 Sarreren eta irteeren datuak bistaratu
1P4 Led bat piztu serie-monitoretik
2. Blokea: sarrera eta irteera digitalak .................................................. 42
2P1: Sarrera digitala irakurri
2P2: Sarrera-irteera digitalak. Logika digitala
2P3: Aurreko praktika pull-up erresistentzia barik
3. Blokea: sarrera eta irteera analogikoak ............................................ 52
3P1: Sarrera analogiko bat irakuRRI
3P2: Sarrera analogiko bat irakuRRI. BLINK
3P3: Irteera analogiko bat idatzi
3P4: Balio analogikoak konparatu
4. Blokea: Display-a ................................................................................ 68
4P1: Displayan testua bistaratu
4P2: Testua bistaratu. Pantaila keinukari
4P3: Serie-monitoretik displayra
4P4: Sarrera-irteeren egoerak displayan bistaratu
5. Blokea: Teklatua ................................................................................. 82
5P1: Teklatua. Teklatutik serie-monitorean idatzi
5P2: Teklatua. Teklatutik display batean idatzi
5P3: Teklatua. Pin-a eskatu programa exekutatzeko I
5P4: Teklatua. Pin-a eskatu programa exekutatzeko II
3
6. Blokea: Real Time Clock .................................................................... 97
6P1: RTCa. Martxan jarri eta konfiguratu
6P2: RTCa. Orduaren formatu berria display batean
6P3: RTCa. Ordua eta dataren arabera irteera bat aktibatu
7. Blokea: Infragorriak .......................................................................... 107
7P1: IGak. Urrutiko aginteen botoien kodea eskuratu
7P2: IGak. Urrutiko aginte bat testeatu
7P3: IGak. Irteerak aktibatu urrutiko aginte batekin
8. Blokea: Ethernet bidez arduinoa kontrolatu .................................. 116
8P1 LANa. Sarrera analogikoen balioak online erakutsi
8P2 LANa. Led bat piztu web-orrialde batetik
9. Blokea: Internet bidez arduinoa kontrolatu .................................... 131
9P1: Internet. Sarrera analogikoen balioak online erakutsi
9P2: Internet. Led bat piztu web-orrialde batetik
10. Blokea: app bat sortu arduinoa kontrolatzeko ............................ 149
10P1: app. Sarrera eta irteera digitalak landu
10P2: app. Sarrera eta irteera analogikoak landu
10P3: app. Sarrera eta irteera digitalak. Toggle
10P4: app. Sarrera eta irteera digitalak eta analogikoak
11. Blokea: Bluetooth-a ........................................................................ 170
11P1: HC05. Txartel bat egiaztatu
11P2: HC05. Txartelarekin led bat piztu
11P3: HC05. Txartela konfiguratu. At komandoak
11P4: HC05. Sarrera analogiko baten balioa smartphonean
11P5. HC05. ARDUDROID
11P6: HC05. BLUETOOTH SPP PRO aplikazioa
11P7: HC05. ATC LITE aplikazioa
4
12. Blokea: RS232 bidez VELLEMAN K8056 kontrolatu .................... 178
12P1: K8056. Txartela testeatu
12P2: K8056. Infragorrien bitartez txartela kontrolatu
13. Blokea: MOSFET. Irteeren tentsio balioa egokitu ........................ 200
13P1: N kanaleko MOSFET “LOGIC LEVEL” bat erabili
13P2: N kanaleko MOSFET arrunt bat erabili
13P3: P kanaleko MOSFET arrunt bat erabili
14. Blokea: datuak gorde SD txartel batean ....................................... 209
14P1: SDa. Testeatu
14P2: SDa. Datuak irakurri eta idatzi
14P3: SDa. Fitxategiak sortu eta ezabatu
14P4: SDa. SD txartelean zer fitxategi dauden erakutsi
14P5: SDa. Sarrera analogikoen balioa gorde