HTML5 eta CSS3. Eskuliburua

HTML5 lengoaia eta CSS3 teknologia erabiliz, ikasleei web-orriak diseinatzen irakastea: • azalpen teorikoak emanez • adibide praktikoak eginez • bakarkako ariketak planteatuz

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Deskarga kopurua: 58

Aurkibidea

AURKIBIDEA

SARRERA. 1

1.         HTML5 DOKUMENTUAK. 5

1.1.     DEFINIZIOA. 5

1.2.     OINARRIAK. 5

1.3.     ESTRUKTURA. 6

1.3.1.        ETIKETAK. 6

1.3.2.        ATRIBUTUAK. 8

1.4.     DOKUMENTUKO ATALAK ZEHAZTEN.. 10

1.4.1.        <!DOCTYPE>.. 10

1.4.2.        <html>.. 10

1.4.3.        <head>.. 10

1.4.4.        <body>.. 12

1.5.     GORPUTZA ANTOLATZEN.. 12

1.6.     GORPUTZAREN EDUKIA. 18

1.7.     ARIKETAK. 33

2.         CSS3 ESTILOAK. 34

2.1.     DEFINIZIOA. 34

2.1.1.        ARAUAK. 34

2.1.2.        PROPIETATEAK. 36

2.2.     ERREFERENTZIAK. 38

2.3.     DOKUMENTUARI CSS ESTILOAK EZARTZEN.. 47

2.4.     KAXAK DISEINATZEN.. 50

2.4.1.        KAXA ARRUNTA edo BOX MODEL EREDUA. 52

2.4.2.        BOX-SIZING EREDUA (Kaxei tamaina ezartzea) 53

2.4.3.        KAXA MALGUA EDO FLEX-BOX EREDUA. 55

2.5.     ARIKETAK. 69

3.         CSS3REN PROPIETATE BERRIAK. 70

3.1.     ARAU BERRIAK. 70

3.1.1.        border-radius PROPIETATEA. 70

3.1.2.        box-shadow PROPIETATEA. 71

3.1.3.        text-shadow PROPIETATEA. 72

3.1.4.        @font-face ARAUA. 73

3.1.5.        linear-gradient.. 75

3.1.6.        radial-gradient.. 75

3.1.7.        rgba.. 77

3.1.8.        hsla.. 78

3.1.9.        outline PROPIETATEA. 78

3.1.10.          border-image  PROPIETATEA. 79

3.1.11.          background PROPIETATEA. 80

3.1.12.          transform PROPIETATEA. 84

3.2.     HIRU DIMENTSIOKO (3D) TRANSFORMAZIOAK. 90

3.2.1.        perspective().. 90

3.2.2.        translate3d(x, y, z).. 90

3.2.3.        scale3d(x, y, z).. 91

3.2.4.        rotate3d(x, y, z, angelua).. 91

3.2.5.        BESTE PROPIETATE BATZUK.. 93

3.3.     TRANTSIZIOAK. 94

3.3.1.        TRANTSIZIOETAN BAKARKA DEFINITZEN DIREN PROPIETATEAK. 96

3.3.2.        TRANTSIZIOAREN ABIADURAUNEAK ZEHAZTEKO FUNTZIOAK (transition-timing-function).. 99

3.4.     ANIMAZIOAK. 101

3.4.1.        animation.. 101

3.4.2.        @keyframes.. 104

3.5.     KAPITULU HONETAN PROPOSATUTAKO ARIKETAK. 109

4.         WEB-ORRI MOLDAGARRIAK. 110

4.1.     DEFINIZIOA. 110

4.2.     WEB-ORRI MOLDAGARRIEN EKARPENA. 111

4.3.     WEB-ORRI MOLDAGARRIAK EGITEKO AHOLKUAK. 111

4.4.     WEB-ORRI MOLDAGARRIAK OPTIMIZATZEKO ZUTABEAK. 113

4.5.     WEB-ORRI MOLDAGARRIAK SORTZEKO PAUSUAK. 114

4.6.     Media Queries. 115

4.7.     WEB-ORRIA MAKETATZEN.. 123

4.8.     GAILUEN TAMAINAK. 123

4.9.     KAPITULU HONETAN PROPOSATUTAKO ARIKETAK. 129

 

5.         WEB-ORRIAREN ADIBIDEA. 130

5.1      . ZER EGINGO DUGU?. 130

5.1.1.        Web-orriaren zirriborroa egin. 130

5.1.2.        Zirriborroaren HTMLko estruktura sortu. 132

5.1.3.        HTML dokumentuari CSS estiloak ezarri. 134

5.2.     KAPITULU HONETAN PROPOSATUTAKO ARIKETAK. 139