Lanekiren logoa

Jolasaren metodologia

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Deskarga kopurua: 571

Aurkibidea

  • 1. JOLASA: KONTZEPTUA ETA TEORIAK
    • 1.1. Jolasaren kontzeptua eta definizioak
    • 1.2. Jolasaren ezaugarriak
    • 1.3. Haur-jolasa historian zehar
    • 1.4. Jolasari buruzko ikuskera teorikoak historian zehar
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 2. JOLASA HAURRAREN GARAPEN- ETA IKASKUNTZA-PROZESU GISA. 33
    • 2.1. Jolasa haurraren garapenean eta ikaskuntzan
    • 2.2. Jolasa eta jostailua etapa ebolutiboetan
    • 2.3. Zer jakin behar duen helduak, haurrarekiko eguneroko harremanean, jolasari eta garapenari buruz
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 3. JOSTAILUA
    • 3.1. Jostailuaren kontzeptua eta definizioa
    • 3.2. Jostailua denboran zehar
    • 3.3. Jostailuaren industria, gora doan sektorea
    • 3.4. Jostailuen ezinbesteko ezaugarriak kalitatea eta segurtasuna
    • 3.5. Jostailuak sailkatzeko irizpideak
    • 3.6. Jostailuak kontsumo-iturri gisa
    • 3.7. Jostailua eta balioen transmisioa
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 4. JOLASA IRAKASKUNTZA ETA IKASKUNTZA-PROZESUETAN ETA INTEGRAZIO SOZIALEAN
    • 4.1. Jolasa, ikaskuntzaren iturburu
    • 4.2. Jolasa hezkuntza-prozesuko metodologia gisa
    • 4.3. Esku-hartzea ikasgelako integrazio sozialaren prozesuan
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 5. JOLASAREN ESPAZIOA ETA BALIABIDE METODOLOGIKOAK EGITURATZEA, ESKOLAN ETA ESKOLATIK KANPO
    • 5.1. Jarduera ludikoen espazioak antolatzea
    • 5.2. Eskolako espazio itxiak
    • 5.3. Espazio irekiak eskolan. Jolastokia
    • 5.4. Eskolatik kanpoko espazioak
    • 5.5. Eskolako jolaserako baliabide materialak
    • 5.6. Espazioak eta baliabideak dibertsitatea kontuan hartuta egokitzea
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 6. JOLASEN SAILKAPENA. JOLAS MOTAK
    • 6.1. Jolasa eta garapena
    • 6.2. Jolasaren sailkapena, hainbat autoreren arabera
    • 6.3. Altxorren saskia
    • 6.4. Jolas heuristikoa
    • 6.5. Jolas psikomotorra
    • 6.6. Jolas hezigarria
    • 6.7. Jolasa eta teknologia berriak
    • 6.8. Jolas tradizionala
    • 6.9. Jolas multikulturala
    • 6.10. Lehiazko jolasa eta lankidetza-jolasa
    • 6.11. Jolasen plangintza
    • 6.12. Jolasak lantzeko jarraibideak
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 7. BEHAKETA JOLASEAN
    • 7.1. Behaketa eta ebaluazioa: haur-hezkuntzako kontzeptu bereiztezinak
    • 7.2. Behaketa, informazioa jasotzeko metodo zientifiko gisa
    • 7.3. Behaketa, jolastu bitartean informazioa jasotzeko teknika gisa
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • 8. DENBORA LIBREKO HEZIKETA. ESKAINTZA LUDIKOAREN PROGRAMAK ETA ERAKUNDEAK
    • 8.1. Denbora libreko heziketa: kontzeptua eta ezaugarriak
    • 8.2. Eskaintza ludikoa egiten duten erakundeak hezkuntza ez-formalean
    • 8.3. Aisialdiko eta denbora libreko erakundeen eta jardueren antolamendua eta legeria
    • 8.4. Haurren eskolaz kanpoko jarduerak
    • 8.5. Aisialdiko jarduerak
    • 8.6. Animazio-jarduerak
    • 8.7. Jolasa integrazio sozialeko programetan
    • Erreferentzia bibliografikoak
    • Ariketak
  • BIBLIOGRAFIA

Jakinbai ziurtagiria

Oinarrizko edukia

Urtea
2008
Egileak
  • <i>Metodologia del juego</i>, Virginia Romero eta Montse Gómez
  • Altamar Ed.
Zuzenketak
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
Azala
Naiara Beasain

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...