Enpresa eta ekimen sortzailea. Driven.

Kalitate agiria

Administrazioa eta kudeaketa Erdi maila Enpresa eta ekimen sortazilea

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Deskarga kopurua: 18

Aurkibidea

Ikasmaterial hau ez dago jakinbai.eus webgunean, ikasmateriala lortzeko hemen egin klik.

SARRERA ............................................................................................. 5
1. UNITATE DIDAKTIKOA: EKINTZAILETZA ETA NEGOZIO-IDEIA ..................9
1. EKINTZAILETZA ETA JARRERA EKINTZAILEA .........................................11
2. PERTSONA EKINTZAILEAREN EZAUGARRIAK ..........................................12
3. NEGOZIO-IDEIA: SORMENA, BERRIKUNTZA ETA EKINTZAILETZA .............14
4. EGITASMOEK SORRARAZTEN DITUZTEN GIZARTE-ERALDAKETAK .............18
5. ELEMENTU BEREIZGARRIA: GEHITZEN DEN BALIOA EDO BALIO-P............ 19
6. CANVAS EREDUA: BUSINESS MODEL CANVAS ....................... ............... 21
7. ENPRESA-KULTURA ETA ENPRESAREN IRUDIA .......................................25
8. ENPRESAREN ERANTZUKIZUN SOZIAL KORPORATIBOA ..........................28
EKINTZAILEAREN TESTA ........................................................................34
1.1. ERRONKA ...................................................................................... 37
1.2. ERRONKA ......................................................................................39
1.3. ERRONKA ......................................................................................43
1.4. ERRONKA .......................................................................................45
2. UNITATE DIDAKTIKOA: ENPRESA MARTXAN JARTZEA .............................47
1. ENPRESA: KONTZEPTUA ETA ESPARRUA ............................................... 49
2. ENPRESEN SAILKAPENA ......................................................................51
3. ENPRESAREN ARLO FUNTZIONALAK ......................................................54
4. ENPRESAREN KOKAPENA ETA TAMAINA ..................................................55
5. INGURUNEA ENPRESA-PROIEKTUAN ...................................................... 56
6. AMIA ANALISIA ETA ESTRATEGIAK (análisis DAFO) ..................................63
7. FORMA JURIDIKOAK ............................................................................65
8. ENPRESA BAT SORTZEKO ETA MARTXAN JARTZEKO IZAPIDEAK .................69
2.1. ERRONKA ........................................................................................78
2.2. ERRONKA ........................................................................................84
2.3. ERRONKA ........................................................................................88
2.4. ERRONKA ........................................................................................92
2.5. ERRONKA ........................................................................................133
EES 1. UNITATE DIDAKTIKOA
EKINTZAILETZA ETA NEGOZIO-IDEIA

3. UNITATE DIDAKTIKOA: MERKATUA ETA MARKETINA ...................................135
1. MERKATUA ..........................................................................................137
2. MERKATU-IKERKETA .............................................................................. 140
3. MARKETINA: MARKETIN ESTRATEGIKOA ETA MARKETIN-MIXA ....................142
4. KOMUNIKAZIO ELEKTRONIKOA ETA SAREAN EGITEN DEN MARKETINA ..........154
3.1. ERRONKA ............................................................................................155
3.2. ERRONKA ...........................................................................................157
3.3. ERRONKA ............................................................................................159
3.4. ERRONKA .............................................................................................159
3.5. ERRONKA .............................................................................................163
4. UNITATE DIDAKTIKOA: EKOIZPEN-PLANA ETA KUDEAKETA ............................165
1. EKOIZPEN-PLANA ......................................................................................167
2. ENPRESA-ANTOLAKETA ETA GIZA BALIABIDEAK ............................................174
3. INBERTSIO-PLANA ETA FINANTZAZIO-ITURRIAK ...........................................178
4. KONTABILITATEA. ANALISI EKONOMIKO-FINANTZARIOA ................................185
5. ADMINISTRAZIO-KUDEAKETA .....................................................................192
4.1. ERRONKA ...............................................................................................209
4.2. ERRONKA ...............................................................................................214
4.3. ERRONKA ...............................................................................................217
4.4. ERRONKA ...............................................................................................219
BIBLIOGRAFIA ..............................................................................................220