Marketin-plana

Kalitate agiria

R400ean eginiko ikasmateriala (Irale Donosti-Larratxao) 2016

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Deskarga kopurua: 3

Aurkibidea

Ikasmaterial hau jakinbai.eus webgunetik kanpo dago: Hemen egin klik.

0. Sarrera……………………………………………………………………...….…4

 LEHENENGO FASEA

  1. Kanpo-egoeraren analisia. Makroingurunea……………………….7

                     1.1.                                      Inguruaren azterketa.

1.1.1                                                  Ingurune ekonomikoa

1.1.2                                                  Ingurune demografikoa

1.1.3                                                  Ingurune naturala

1.1.4                                                  Ingurune teknologikoa

1.1.5                                                  Ingurune politikoa

1.1.6                                                  Ingurune kulturala

  1. Barne-egoeraren analisia. Mikroingurunea……………………………………29

                               2.1.                            Enpresa

                               2.2.                            Hornitzaileak

                               2.3.                            Banaketa-kanalak

                               2.4.                            Bezeroak

                               2.5.                            Interes-taldeak

  1. Egoeraren diagnosia……………………………………………………………39
  2. Helburuak………………………………………………………………………44

 

BIGARREN FASEA

  1. Marketin-estrategiak erabakitzea……………………………………………...46

5.1    Estrategia-zorroa

5.1.1       Ansoff matrizea

5.1.2       Produktuaren bizi-zikloaren analisia

5.1.3       Boston Consulting Group (BCG)

5.2    Segmentazioa eta posizionamendua

5.3    Marketin-mixa edo estrategia funtzionala

5.3.1       Produktua edo zerbitzua

5.3.2       Prezioa

5.3.3       Banaketa

5.3.4       Komunikazioa

 

HIRUGARREN FASEA

  1. Ekintzak……………………………………………………………………….110
  2. Aurrekontua…………………………………………………………………...111
  3. Bibliografia…………………………………………………………………….112