Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 131
Aurkibidea
- 1. JAVA-N PROGAMATZEKO FUNTSEZKO ELEMENTUAK
- 1.1. Java plataforma
- 1.2. Java-ren funtsezko datu-motak eta aldagaiak
- 1.3. Eragileak eta adierazpenak
- 1.4. Informazio-sarrera eta -irteera
- 1.5. Sententziak
- 1.6. Funtsezko bi klase
- 1.7. Algoritmo bat metodotan banatzea
- 1.8. Klaseak, paketeak, fitxategien izenak eta direktorioak
- 1.9. Programazioak egiteko oinarrizko ariketak
- 2. KAPSULATZEA ETA KLASEAK
- 2.1. Objektuetara orientatzea
- 2.2. Lehenengo adibidea
- 2.3. Klaseak
- 2.4. Klase bateko atalen atributuak
- 2.5. Eraikitzaileak, mugatzaileak eta zabor-biltzailea
- 2.6. Objektuak eta gainerako elementuak
- 2.7. Klaseak eta paketeak
- 2.8. Kapsulazioa
- 2.9. Klaseekin eta objektuekin trebatzeko ariketak
- 2.10. Break sententzia
- 3. HERENTZIA
- 3.1. Klase eratorriak
- 3.2. Eraikitzaileak eta mugatzaileak
- 3.3. Polimorfismoa
- 3.4. Klase abstraktuak
- 3.5. Interfazeak
- 3.6. Herentziarekin, interfazeekin eta polimorfismoekin trebatzeko ariketak
- 4. SALBUESPENAK
- 4.1. Sarrera
- 4.2. Abiarazi eta harrapatu salbuespenak
- 4.3. Xehetasunak
- 4.4. Salbuespen-kudeatzailea erabiltzen trebatzeko ariketak
- 5. ERABILTZAILEAREN INTERFAZE GRAFIKOAK
- 5.1. Lehenengo adibidea
- 5.2. Erabiltzailearen interfazeak awt-rekin
- 5.3. Bitxikeriak
- 5.4. Marrazkiak
- 5.5. Objektuetara bideratutako programazioarekin trebatzeko ariketak
- 6. STREAM-AK
- 6.1. Sarrera
- 6.2. Stream-ak erabiltzeko java klaseak
- 6.3. Byte strem-ak
- 6.4. Karaktere stream-ak
Jakinbai ziurtagiria
- Urtea
- 2004
- Egileak
-
- Arrasateko Eskola Politeknikoa
- Zuzenketak
- ELHUYAR Hizkuntz zerbitzuak
- Azala
- Naiara Beasain