Lanekiren logoa

4 Java

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 131

Aurkibidea

  • 1. JAVA-N PROGAMATZEKO FUNTSEZKO ELEMENTUAK
    • 1.1. Java plataforma
    • 1.2. Java-ren funtsezko datu-motak eta aldagaiak
    • 1.3. Eragileak eta adierazpenak
    • 1.4. Informazio-sarrera eta -irteera
    • 1.5. Sententziak
    • 1.6. Funtsezko bi klase
    • 1.7. Algoritmo bat metodotan banatzea
    • 1.8. Klaseak, paketeak, fitxategien izenak eta direktorioak
    • 1.9. Programazioak egiteko oinarrizko ariketak
  • 2. KAPSULATZEA ETA KLASEAK
    • 2.1. Objektuetara orientatzea
    • 2.2. Lehenengo adibidea
    • 2.3. Klaseak
    • 2.4. Klase bateko atalen atributuak
    • 2.5. Eraikitzaileak, mugatzaileak eta zabor-biltzailea
    • 2.6. Objektuak eta gainerako elementuak
    • 2.7. Klaseak eta paketeak
    • 2.8. Kapsulazioa
    • 2.9. Klaseekin eta objektuekin trebatzeko ariketak
    • 2.10. Break sententzia
  • 3. HERENTZIA
    • 3.1. Klase eratorriak
    • 3.2. Eraikitzaileak eta mugatzaileak
    • 3.3. Polimorfismoa
    • 3.4. Klase abstraktuak
    • 3.5. Interfazeak
    • 3.6. Herentziarekin, interfazeekin eta polimorfismoekin trebatzeko ariketak
  • 4. SALBUESPENAK
    • 4.1. Sarrera
    • 4.2. Abiarazi eta harrapatu salbuespenak
    • 4.3. Xehetasunak
    • 4.4. Salbuespen-kudeatzailea erabiltzen trebatzeko ariketak
  • 5. ERABILTZAILEAREN INTERFAZE GRAFIKOAK
    • 5.1. Lehenengo adibidea
    • 5.2. Erabiltzailearen interfazeak awt-rekin
    • 5.3. Bitxikeriak
    • 5.4. Marrazkiak
    • 5.5. Objektuetara bideratutako programazioarekin trebatzeko ariketak
  • 6. STREAM-AK
    • 6.1. Sarrera
    • 6.2. Stream-ak erabiltzeko java klaseak
    • 6.3. Byte strem-ak
    • 6.4. Karaktere stream-ak

Jakinbai ziurtagiria

Urtea
2004
Egileak
  • Arrasateko Eskola Politeknikoa
Zuzenketak
ELHUYAR Hizkuntz zerbitzuak
Azala
Naiara Beasain

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...