Lanekiren logoa

Aisialdiko animazioa

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 130

Aurkibidea

  • 1. AISIAREN ETA DENBORA LIBREAREN BILAKAERA
    • 1.1. Aisia eta denbora librea historian zehar
    • 1.2. Gaur egungo soziologia
      • 1.2.1. Marxismoa eta lanaldiari buruzko aldarrikapenak
      • 1.2.2. Aisia eta kontsumo-gizartea
      • 1.2.3. Aisiaren eredu burgesaren demokratizazioa
      • 1.2.4. Aisiaren eredu burgesari hezkuntzatik emandako erantzuna
      • 1.2.5. Aisiaren zibilizazioaren krisia
  • 2. AISIAREN ETA DENBORA LIBREAREN ESPARRU KONTZEPTUALA
    • 2.1. Denbora librea eta bizi-kalitatea
    • 2.2. Aisiaren kontzeptua / denbora librearen kontzeptua
      • 2.2.1. Gizartea eta denbora librea
      • 2.2.2. Aisiaren kontzeptua, Dumazedier-en arabera
      • 2.2.3. Aisiaren ezaugarriak
      • 2.2.4. Denbora librea eta aisia
      • 2.2.5. Aisia eta bizitzaz gozatzea
    • 2.3. Aisiaren eta denbora librearen sektorea dimentsionatzea
  • 3. AISIA ETA GAZTERIA
    • 3.1. Gazteria
      • 3.1.1. Gazteria eta aldaketa
      • 3.1.2. Gazteria motak
      • 3.1.3. Gaur egungo gazteriaren ezaugarriak
    • 3.2. Espainiako nerabeen arrisku-jarduera batzuk
    • 3.3. Sozializazioa aisiaren eta denbora librearen bitartez
  • 4. AISIA ETA ADINEKOAK
    • 4.1. Adinekoen denbora librea
      • 4.1.1. Adinekoen denbora libreari buruzko zehaztapenak
      • 4.1.2. Gizarte-baldintzatzaileak
    • 4.2. Animazioa instituzioan
      • 4.2.1. Independentzia mantentzea
      • 4.2.2. Kanpoko mundua aurkitzea
      • 4.2.3. Dastamenari atsegin ematea
      • 4.2.4. Rol sozialak betetzea. Baliagarritasun-sentimendua
      • 4.2.5. Talde sozial eta kultura bateko kide izatea
      • 4.2.6. Ongizate fisikoa eta psikikoa. Kirol-animazioa
      • 4.2.7. Nork bere sustraiak aurkitzea eta identitatea sendotzea
      • 4.2.8. Ezaupideak eskuratzea eta kultura lantzea
      • 4.2.9. Isolamenduari aurka egitea
      • 4.2.10. Dibertitzeko beharra betetzea
      • 4.2.11. Nork bere buruaren irudi positiboa sortzea
      • 4.2.12. Beharrizan espiritualak betetzea
      • 4.2.13. Denbora/espazioaren desorientazioaren prebentzioa
      • 4.2.14. Osasuna mantentzeko heztea
      • 4.2.15. Pertsonaren aukeretan konfiantza izatea
      • 4.2.16. Egungo egoera ahaztea
      • 4.2.17. Minusbaliatuaren integrazioa aisialdian
  • 5. AISIALDIKO ETA DENBORA LIBREKO BALIABIDEAK
    • 5.1. Jolasa
      • 5.1.1. Haur-jolasaren izaera psikologikoa
      • 5.1.2. Jolasa hezkuntza-bide gisa
    • 5.2. Ludotekak
      • 5.2.1. Zer dira ludotekak?
      • 5.2.2. Jolasaren espazioa ludoteka batean antolatzea
      • 5.2.3. Ludoteka bateko jardueren proiektua
      • 5.2.4. Jostailuak eta haurraren garapena
      • 5.2.5. Gasteizko ludotekak
      • 5.2.6. Ludoteka-arduradunaren prestakuntza eta gaitasun profesionala
    • 5.3. Haurtzaroaren eta gazteriaren baliabideak
      • 5.3.1. Ekipamenduak
      • 5.3.2. Gazteentzako informazio-zerbitzuak
      • 5.3.3. Asoziazionismoa
      • 5.3.4. Ingurumen-heziketa
      • 5.3.5. Enplegua
      • 5.3.6. Turismoa
    • 5.4. Atari zabaleko teknikak
      • 5.4.1. Martxa
      • 5.4.2. Simulazio-jokoak
      • 5.4.3. Ibai-ibilaldia
      • 5.4.4. Ibilbideetan gidatzea, orientatzea
      • 5.4.5. Atari zabaleko teknikak aplikatzeko jokoak
      • 5.4.6. Esentzia
      • 5.4.7. Larruak ontzea
      • 5.4.8. Labea eta okintza
      • 5.4.9. Bide ekologikoak

Jakinbai ziurtagiria

Urtea
2005
Egileak
  • .
Zuzenketak
Elhuyar Hizkuntz zerbitzuak
Azala
Naiara Beasain

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...