Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 170
Aurkibidea
- 1. AISIAREN ETA DENBORA LIBREAREN BILAKAERA  
- 1.1. Aisia eta denbora librea historian zehar
 - 1.2. Gaur egungo soziologia   
- 1.2.1. Marxismoa eta lanaldiari buruzko aldarrikapenak
 - 1.2.2. Aisia eta kontsumo-gizartea
 - 1.2.3. Aisiaren eredu burgesaren demokratizazioa
 - 1.2.4. Aisiaren eredu burgesari hezkuntzatik emandako erantzuna
 - 1.2.5. Aisiaren zibilizazioaren krisia
 
 
 - 2. AISIAREN ETA DENBORA LIBREAREN ESPARRU KONTZEPTUALA  
- 2.1. Denbora librea eta bizi-kalitatea
 - 2.2. Aisiaren kontzeptua / denbora librearen kontzeptua  
- 2.2.1. Gizartea eta denbora librea
 - 2.2.2. Aisiaren kontzeptua, Dumazedier-en arabera
 - 2.2.3. Aisiaren ezaugarriak
 - 2.2.4. Denbora librea eta aisia
 - 2.2.5. Aisia eta bizitzaz gozatzea
 
 - 2.3. Aisiaren eta denbora librearen sektorea dimentsionatzea
 
 - 3. AISIA ETA GAZTERIA  
- 3.1. Gazteria   
- 3.1.1. Gazteria eta aldaketa
 - 3.1.2. Gazteria motak
 - 3.1.3. Gaur egungo gazteriaren ezaugarriak
 
 - 3.2. Espainiako nerabeen arrisku-jarduera batzuk
 - 3.3. Sozializazioa aisiaren eta denbora librearen bitartez
 
 - 3.1. Gazteria   
 - 4. AISIA ETA ADINEKOAK  
- 4.1. Adinekoen denbora librea  
- 4.1.1. Adinekoen denbora libreari buruzko zehaztapenak
 - 4.1.2. Gizarte-baldintzatzaileak
 
 - 4.2. Animazioa instituzioan  
- 4.2.1. Independentzia mantentzea
 - 4.2.2. Kanpoko mundua aurkitzea
 - 4.2.3. Dastamenari atsegin ematea
 - 4.2.4. Rol sozialak betetzea. Baliagarritasun-sentimendua
 - 4.2.5. Talde sozial eta kultura bateko kide izatea
 - 4.2.6. Ongizate fisikoa eta psikikoa. Kirol-animazioa
 - 4.2.7. Nork bere sustraiak aurkitzea eta identitatea sendotzea
 - 4.2.8. Ezaupideak eskuratzea eta kultura lantzea
 - 4.2.9. Isolamenduari aurka egitea
 - 4.2.10. Dibertitzeko beharra betetzea
 - 4.2.11. Nork bere buruaren irudi positiboa sortzea
 - 4.2.12. Beharrizan espiritualak betetzea
 - 4.2.13. Denbora/espazioaren desorientazioaren prebentzioa
 - 4.2.14. Osasuna mantentzeko heztea
 - 4.2.15. Pertsonaren aukeretan konfiantza izatea
 - 4.2.16. Egungo egoera ahaztea
 - 4.2.17. Minusbaliatuaren integrazioa aisialdian
 
 
 - 4.1. Adinekoen denbora librea  
 - 5. AISIALDIKO ETA DENBORA LIBREKO BALIABIDEAK  
- 5.1. Jolasa  
- 5.1.1. Haur-jolasaren izaera psikologikoa
 - 5.1.2. Jolasa hezkuntza-bide gisa
 
 - 5.2. Ludotekak  
- 5.2.1. Zer dira ludotekak?
 - 5.2.2. Jolasaren espazioa ludoteka batean antolatzea
 - 5.2.3. Ludoteka bateko jardueren proiektua
 - 5.2.4. Jostailuak eta haurraren garapena
 - 5.2.5. Gasteizko ludotekak
 - 5.2.6. Ludoteka-arduradunaren prestakuntza eta gaitasun profesionala
 
 - 5.3. Haurtzaroaren eta gazteriaren baliabideak   
- 5.3.1. Ekipamenduak
 - 5.3.2. Gazteentzako informazio-zerbitzuak
 - 5.3.3. Asoziazionismoa
 - 5.3.4. Ingurumen-heziketa
 - 5.3.5. Enplegua
 - 5.3.6. Turismoa
 
 - 5.4. Atari zabaleko teknikak   
- 5.4.1. Martxa
 - 5.4.2. Simulazio-jokoak
 - 5.4.3. Ibai-ibilaldia
 - 5.4.4. Ibilbideetan gidatzea, orientatzea
 - 5.4.5. Atari zabaleko teknikak aplikatzeko jokoak
 - 5.4.6. Esentzia
 - 5.4.7. Larruak ontzea
 - 5.4.8. Labea eta okintza
 - 5.4.9. Bide ekologikoak
 
 
 - 5.1. Jolasa  
 
Jakinbai ziurtagiria
- Urtea
 - 2005
 - Egileak
 - 
                  
- .
 
 - Zuzenketak
 - Elhuyar Hizkuntz zerbitzuak
 - Azala
 - Naiara Beasain