Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 160
Aurkibidea
- 1. AISIAREN ETA DENBORA LIBREAREN BILAKAERA
- 1.1. Aisia eta denbora librea historian zehar
- 1.2. Gaur egungo soziologia
- 1.2.1. Marxismoa eta lanaldiari buruzko aldarrikapenak
- 1.2.2. Aisia eta kontsumo-gizartea
- 1.2.3. Aisiaren eredu burgesaren demokratizazioa
- 1.2.4. Aisiaren eredu burgesari hezkuntzatik emandako erantzuna
- 1.2.5. Aisiaren zibilizazioaren krisia
- 2. AISIAREN ETA DENBORA LIBREAREN ESPARRU KONTZEPTUALA
- 2.1. Denbora librea eta bizi-kalitatea
- 2.2. Aisiaren kontzeptua / denbora librearen kontzeptua
- 2.2.1. Gizartea eta denbora librea
- 2.2.2. Aisiaren kontzeptua, Dumazedier-en arabera
- 2.2.3. Aisiaren ezaugarriak
- 2.2.4. Denbora librea eta aisia
- 2.2.5. Aisia eta bizitzaz gozatzea
- 2.3. Aisiaren eta denbora librearen sektorea dimentsionatzea
- 3. AISIA ETA GAZTERIA
- 3.1. Gazteria
- 3.1.1. Gazteria eta aldaketa
- 3.1.2. Gazteria motak
- 3.1.3. Gaur egungo gazteriaren ezaugarriak
- 3.2. Espainiako nerabeen arrisku-jarduera batzuk
- 3.3. Sozializazioa aisiaren eta denbora librearen bitartez
- 3.1. Gazteria
- 4. AISIA ETA ADINEKOAK
- 4.1. Adinekoen denbora librea
- 4.1.1. Adinekoen denbora libreari buruzko zehaztapenak
- 4.1.2. Gizarte-baldintzatzaileak
- 4.2. Animazioa instituzioan
- 4.2.1. Independentzia mantentzea
- 4.2.2. Kanpoko mundua aurkitzea
- 4.2.3. Dastamenari atsegin ematea
- 4.2.4. Rol sozialak betetzea. Baliagarritasun-sentimendua
- 4.2.5. Talde sozial eta kultura bateko kide izatea
- 4.2.6. Ongizate fisikoa eta psikikoa. Kirol-animazioa
- 4.2.7. Nork bere sustraiak aurkitzea eta identitatea sendotzea
- 4.2.8. Ezaupideak eskuratzea eta kultura lantzea
- 4.2.9. Isolamenduari aurka egitea
- 4.2.10. Dibertitzeko beharra betetzea
- 4.2.11. Nork bere buruaren irudi positiboa sortzea
- 4.2.12. Beharrizan espiritualak betetzea
- 4.2.13. Denbora/espazioaren desorientazioaren prebentzioa
- 4.2.14. Osasuna mantentzeko heztea
- 4.2.15. Pertsonaren aukeretan konfiantza izatea
- 4.2.16. Egungo egoera ahaztea
- 4.2.17. Minusbaliatuaren integrazioa aisialdian
- 4.1. Adinekoen denbora librea
- 5. AISIALDIKO ETA DENBORA LIBREKO BALIABIDEAK
- 5.1. Jolasa
- 5.1.1. Haur-jolasaren izaera psikologikoa
- 5.1.2. Jolasa hezkuntza-bide gisa
- 5.2. Ludotekak
- 5.2.1. Zer dira ludotekak?
- 5.2.2. Jolasaren espazioa ludoteka batean antolatzea
- 5.2.3. Ludoteka bateko jardueren proiektua
- 5.2.4. Jostailuak eta haurraren garapena
- 5.2.5. Gasteizko ludotekak
- 5.2.6. Ludoteka-arduradunaren prestakuntza eta gaitasun profesionala
- 5.3. Haurtzaroaren eta gazteriaren baliabideak
- 5.3.1. Ekipamenduak
- 5.3.2. Gazteentzako informazio-zerbitzuak
- 5.3.3. Asoziazionismoa
- 5.3.4. Ingurumen-heziketa
- 5.3.5. Enplegua
- 5.3.6. Turismoa
- 5.4. Atari zabaleko teknikak
- 5.4.1. Martxa
- 5.4.2. Simulazio-jokoak
- 5.4.3. Ibai-ibilaldia
- 5.4.4. Ibilbideetan gidatzea, orientatzea
- 5.4.5. Atari zabaleko teknikak aplikatzeko jokoak
- 5.4.6. Esentzia
- 5.4.7. Larruak ontzea
- 5.4.8. Labea eta okintza
- 5.4.9. Bide ekologikoak
- 5.1. Jolasa
Jakinbai ziurtagiria
- Urtea
- 2005
- Egileak
-
- .
- Zuzenketak
- Elhuyar Hizkuntz zerbitzuak
- Azala
- Naiara Beasain