Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 282
Aurkibidea
- 5. GORPUTZ- ETA ERRITMO-HIZKUNTZA
- 5.1. Erritmoa haur-hezkuntzan
- 5.2. Gorputz- eta keinu-hizkuntza
- A. Zer da?
- B. Aldiak
- C. Komunikatzeko lehen modua
- D. Garapen psikomotorrarekiko lotura. Hezitzaileak estimulatu ditzakeen mugimenduak
- E. Gorputz-adierazpena eta ikaskuntza-prozesua
- Gorputz-adierazpena hitzen interpretazio gisa
- Gorputz-adierazpena eta errealitatearen antzezpena
- Gorputzaren ezagutza, gorputz-adierazpenaz baliatuz
- Emozioen adierazpenaren garapena
- 5.3. Joko dramatikoa
- A. Antzezpenaren eta joku dramatikoaren arteko desberdintasuna
- B. Garrantzizkoa da aurpegiarekin keinu egitea umearen hasierako urteetan
- C. Noiz eta nola erabiliko dira txotxongilo eta marionetak haur-hezkuntzan?
- D. Joko dramatikoaren baliabideak
- E. Maskara, makilaje eta mozorroen erabilera
- F. Bentrilokia
Jakinbai ziurtagiria
- Urtea
- 2009
- Egileak
-
- Miren Terese Aboitiz
- Zuzenketak
- Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
- Azala
- Naiara Beasain