Lanekiren logoa

5 Gorputz- eta erritmo-hizkuntza

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 214

Aurkibidea

  • 5. GORPUTZ- ETA ERRITMO-HIZKUNTZA
    • 5.1. Erritmoa haur-hezkuntzan
    • 5.2. Gorputz- eta keinu-hizkuntza
      • A. Zer da?
      • B. Aldiak
      • C. Komunikatzeko lehen modua
      • D. Garapen psikomotorrarekiko lotura. Hezitzaileak estimulatu ditzakeen mugimenduak
      • E. Gorputz-adierazpena eta ikaskuntza-prozesua
        • Gorputz-adierazpena hitzen interpretazio gisa
        • Gorputz-adierazpena eta errealitatearen antzezpena
        • Gorputzaren ezagutza, gorputz-adierazpenaz baliatuz
        • Emozioen adierazpenaren garapena
    • 5.3. Joko dramatikoa
      • A. Antzezpenaren eta joku dramatikoaren arteko desberdintasuna
      • B. Garrantzizkoa da aurpegiarekin keinu egitea umearen hasierako urteetan
      • C. Noiz eta nola erabiliko dira txotxongilo eta marionetak haur-hezkuntzan?
      • D. Joko dramatikoaren baliabideak
      • E. Maskara, makilaje eta mozorroen erabilera
      • F. Bentrilokia

Jakinbai ziurtagiria

Urtea
2009
Egileak
  • Miren Terese Aboitiz
Zuzenketak
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
Azala
Naiara Beasain

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...