Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 554
Aurkibidea
- 1. HAURTZAROA: NAZIOARTEKO ERAKUNDEAK ETA LEGE IKUSPUNTUA
- 1.1. Haurren eskubideak
- 1.2. Haurren arretaz zerikusia duten nazioarteko erakundeak
- 1.3. Haurrenganako laguntza Espainian
- 1.4. Esku hartzea eta laguntza haurtzaroan
- 1.5. Bibliografia
- 1.6. Ariketak
- 2. HEZKUNTZA BALIABIDEAK ETA METODOLOGIA AUKERAK, HAUR HEZKUNTZAKO PROGRAMAZIOAN
- 2.1. Hezkuntza baliabideak eta metodologia aukerak
- 2.2. Hezkuntza baliabideak programazioan
- 2.3. Metodologia aukerak
- 2.4. Ariketak
- 3. HAURRENGANAKO ARRETA
- 3.1. Esku hartzea eta hezkuntza
- 3.2. Planifikazioa gizarte hezkuntzako esku hartzean
- 3.3. Planifikazioa haurren arretaren esparruan
- 3.4. Ebaluazioa gizarte hezkuntzako esku hartzean
- 3.5. Gizarte hezkuntzako eta gizarte laguntzako hezkuntza ez formaleko erakundeak
- 3.6. Ariketak
- 4. HAUR HEZITZAILEAREN DEONTOLOGIA ETA PRESTAKUNTZA
- 4.1. Haur hezitzailearen gaitasun profesionala
- 4.2. Kode deontologikoa
- 5. HAUR HEZKUNTZA
- 5.1. Haur hezkuntza, haur eskola eta haur hezitzailea
- 5.2. Haur hezkuntzaren historia
- 5.3. Haur hezkuntzarekin lotutako irakaskuntza/ikaskuntza teknikak
- 5.4. Gaur egungo eredu pedagogikoak
- 5.5. Ariketak
- 6. UNITATE DIDAKTIKOA
- 6.1. Sarrera. Hezkuntzaren “asmatzaileak”. Eta guk hezkuntza nola ikasten dugun
- 6.2. XX. mendeko pedagogiak
- 7. CURRICULUMA ETA ANTOLAKETA DOKUMENTUAK
- 7.1. Curriculumaren kontzeptua
- 8. HAUR ESKOLAKO IKASGELAKO PROGRAMAZIOA
- 8.1. Programazioaren eginkizunak eta premia
- 8.2. Haur eskolako programazioa egiteko proposamen didaktikoak
- 8.3. Programazioa diseinatzea
- 8.4. Programazioaren adibidea
- 8.5. Jarduerak diseinatzea
- 8.6. Aniztasunaz arduratzea
- 8.7. Ariketak
- 8.8. Esperientzia Eremua: Norberaren Nortasuna eta Autonomia
- 8.9. Esperientzia Eremua: Ingurune Soziala eta Fisikoa
- 8.10. Esperientzia Eremua: Komunikazioa eta Errepresentazioa
- 8.11. Unitate didaktikoa: definizioa eta edukia
- 9. EBALUAZIOA ETA BEHAKETA
- 9.1. Sarrera
- 9.2. Objektiboa al da ebaluazioa?
- 9.3. Zertarako egiten da ebaluazioa?
- 9.4. Ikasleak hainbat unetan ebaluatzea
- 9.5. Ebaluazioa eta aniztasunaz arduratzea
- 9.6. Nola egiten da ebaluazioa?
- 9.7. Ebaluazioa komunikatzea eta ikasleen etorkizunean duen eragina
- 9.8. Hezkuntza proposamenen ebaluazioa
- 9.9. Behaketa egiteko jarraibideak. Etapa maila guztietan erabiltzeko tresnen proposamena
- 10. HAURTZAINDEGIAN BEHAKETA EGITEKO JARRAIBIDEAK
- 10.1 0-12 hilabeteko taldea
- 10.2 0-2 urteko taldea
- 10.3 2-3 urteko taldea
- 11. BEHAKETA OROKORRA EGITEKO JARRAIBIDEAK
- 11.1. Haur hezkuntza: 3 urteko taldea
- 11.2. Haur hezkuntza: 4 5 urteko taldea
- 11.3. Haur hezkuntza: 5 6 urteko taldea
- 11.4. Gogoratu beharreko zenbait ideia
- 12. GAIARI BURUZKO BIBLIOGRAFIA
Jakinbai ziurtagiria
Oinarrizko edukia
- Urtea
- 2005
- Egileak
-
- MUÑOZ Catalina eta ZARAGOZA Carmen. Ed. Altamar, Didactica de la educación infantil
- ZABALZA M.A.
- Euskal Herriko Unibertsitatea
- Askoren artean
- Ciss-Praxis Educación
- Haur Hezkuntzaren Esperientzi Eremuak (Hau Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzarako Currikulum Proiektua), Hezkuntza
- GARCÍA GONZÁLEZ Felicidad
- Editorial Praxis
- BASSEDAS Eulália
- GRAÓ
- Zuzenketak
- Elhuyar Hizkuntz zerbitzuak
- Azala
- Naiara Beasain