Lanekiren logoa

Haur Hezkuntzaren Didaktika

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 554

Aurkibidea

  • 1. HAURTZAROA: NAZIOARTEKO ERAKUNDEAK ETA LEGE IKUSPUNTUA
    • 1.1. Haurren eskubideak
    • 1.2. Haurren arretaz zerikusia duten nazioarteko erakundeak
    • 1.3. Haurrenganako laguntza Espainian
    • 1.4. Esku hartzea eta laguntza haurtzaroan
    • 1.5. Bibliografia
    • 1.6. Ariketak
  • 2. HEZKUNTZA BALIABIDEAK ETA METODOLOGIA AUKERAK, HAUR HEZKUNTZAKO PROGRAMAZIOAN
    • 2.1. Hezkuntza baliabideak eta metodologia aukerak
    • 2.2. Hezkuntza baliabideak programazioan
    • 2.3. Metodologia aukerak
    • 2.4. Ariketak
  • 3. HAURRENGANAKO ARRETA
    • 3.1. Esku hartzea eta hezkuntza
    • 3.2. Planifikazioa gizarte hezkuntzako esku hartzean
    • 3.3. Planifikazioa haurren arretaren esparruan
    • 3.4. Ebaluazioa gizarte hezkuntzako esku hartzean
    • 3.5. Gizarte hezkuntzako eta gizarte laguntzako hezkuntza ez formaleko erakundeak
    • 3.6. Ariketak
  • 4. HAUR HEZITZAILEAREN DEONTOLOGIA ETA PRESTAKUNTZA
    • 4.1. Haur hezitzailearen gaitasun profesionala
    • 4.2. Kode deontologikoa
  • 5. HAUR HEZKUNTZA
    • 5.1. Haur hezkuntza, haur eskola eta haur hezitzailea
    • 5.2. Haur hezkuntzaren historia
    • 5.3. Haur hezkuntzarekin lotutako irakaskuntza/ikaskuntza teknikak
    • 5.4. Gaur egungo eredu pedagogikoak
    • 5.5. Ariketak
  • 6. UNITATE DIDAKTIKOA
    • 6.1. Sarrera. Hezkuntzaren “asmatzaileak”. Eta guk hezkuntza nola ikasten dugun
    • 6.2. XX. mendeko pedagogiak
  • 7. CURRICULUMA ETA ANTOLAKETA DOKUMENTUAK
    • 7.1. Curriculumaren kontzeptua
  • 8. HAUR ESKOLAKO IKASGELAKO PROGRAMAZIOA
    • 8.1. Programazioaren eginkizunak eta premia
    • 8.2. Haur eskolako programazioa egiteko proposamen didaktikoak
    • 8.3. Programazioa diseinatzea
    • 8.4. Programazioaren adibidea
    • 8.5. Jarduerak diseinatzea
    • 8.6. Aniztasunaz arduratzea
    • 8.7. Ariketak
    • 8.8. Esperientzia Eremua: Norberaren Nortasuna eta Autonomia
    • 8.9. Esperientzia Eremua: Ingurune Soziala eta Fisikoa
    • 8.10. Esperientzia Eremua: Komunikazioa eta Errepresentazioa
    • 8.11. Unitate didaktikoa: definizioa eta edukia
  • 9. EBALUAZIOA ETA BEHAKETA
    • 9.1. Sarrera
    • 9.2. Objektiboa al da ebaluazioa?
    • 9.3. Zertarako egiten da ebaluazioa?
    • 9.4. Ikasleak hainbat unetan ebaluatzea
    • 9.5. Ebaluazioa eta aniztasunaz arduratzea
    • 9.6. Nola egiten da ebaluazioa?
    • 9.7. Ebaluazioa komunikatzea eta ikasleen etorkizunean duen eragina
    • 9.8. Hezkuntza proposamenen ebaluazioa
    • 9.9. Behaketa egiteko jarraibideak. Etapa maila guztietan erabiltzeko tresnen proposamena
  • 10. HAURTZAINDEGIAN BEHAKETA EGITEKO JARRAIBIDEAK
    • 10.1 0-12 hilabeteko taldea
    • 10.2 0-2 urteko taldea
    • 10.3 2-3 urteko taldea
  • 11. BEHAKETA OROKORRA EGITEKO JARRAIBIDEAK
    • 11.1. Haur hezkuntza: 3 urteko taldea
    • 11.2. Haur hezkuntza: 4 5 urteko taldea
    • 11.3. Haur hezkuntza: 5 6 urteko taldea
    • 11.4. Gogoratu beharreko zenbait ideia
  • 12. GAIARI BURUZKO BIBLIOGRAFIA

Jakinbai ziurtagiria

Oinarrizko edukia

Urtea
2005
Egileak
  • MUÑOZ Catalina eta ZARAGOZA Carmen. Ed. Altamar, Didactica de la educación infantil
  • ZABALZA M.A.
  • Euskal Herriko Unibertsitatea
  • Askoren artean
  • Ciss-Praxis Educación
  • Haur Hezkuntzaren Esperientzi Eremuak (Hau Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzarako Currikulum Proiektua), Hezkuntza
  • GARCÍA GONZÁLEZ Felicidad
  • Editorial Praxis
  • BASSEDAS Eulália
  • GRAÓ
Zuzenketak
Elhuyar Hizkuntz zerbitzuak
Azala
Naiara Beasain

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...