Lanekiren logoa

DigCompEdu eus EB

Irakasleen gaitasun digitalerako esparru europar baterako proposamena

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 34

Aurkibidea

Irakasleen gaitasun digitalerako esparru europar baterako proposamena (DigCompEdu) 2017ko martxoa

DigCompEdu esparrua onar dadila sustatze aldera, eginkizun-deskriptore motibatzaileak erabiltzea proposatzen da gaitasun-mailak deskribatzeko. Deskriptore horiek Hizkuntzetarako Europako Erreferentzia Esparru Bateratuko (CEFR) gaitasun-mailekin lot daitezke, zeinak A1-etik (hasiberria) C2-ra (aurrendaria) baitoaz. Oro har, ezaugarri hauek dituzte: 

- Hasiberriek (A1) oso kontaktu gutxi izan dute tresna digitalekin; laguntza behar dute errepertorioa zabaltzeko.

- Esploratzaileak (A2) tresna digitalak erabiltzen hasi dira, baina ez modu integral eta koherentean. Esploratzaileek ezagutza eta inspirazioa behar dituzte beren gaitasunak zabaltzeko.


- Zaleek (B1) hainbat gauzatarako erabiltzen dituzte tresna digitalak, eta testuinguru bakoitzean estrategia digital onena zein den ulertzen saiatzen dira.

- Profesionalek (B2) tresna digital multzo bat erabiltzen dute, konfiantzaz, sormenez eta modu kritikoan, beren jarduera profesionalak hobetzearren. Etengabe zabaltzen dute beren jardunbideen errepertorioa.

- Adituek (C1) estrategia digital malgu, integral eta eraginkorren errepertorio zabala erabiltzen dute. Inspirazio-iturri dira besteentzat.

- Aurrendariek (C2) zalantzan jartzen dute egungo jardunbide digital eta pedagogikoen egokitasuna, eta jardunbide horietan adituak dira. Berrikuntzaren liderrak dira, eta irakasle gazteentzako eredu.

Urtea
2017
Egileak
  • Europako Batzordea:
  • Yves Punie
  • Christine Redecker
Zuzenketak
Bakun

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...