Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 34
Aurkibidea
Irakasleen gaitasun digitalerako esparru europar baterako proposamena (DigCompEdu) 2017ko martxoa
DigCompEdu esparrua onar dadila sustatze aldera, eginkizun-deskriptore motibatzaileak erabiltzea proposatzen da gaitasun-mailak deskribatzeko. Deskriptore horiek Hizkuntzetarako Europako Erreferentzia Esparru Bateratuko (CEFR) gaitasun-mailekin lot daitezke, zeinak A1-etik (hasiberria) C2-ra (aurrendaria) baitoaz. Oro har, ezaugarri hauek dituzte:
- Hasiberriek (A1) oso kontaktu gutxi izan dute tresna digitalekin; laguntza behar dute errepertorioa zabaltzeko.
- Esploratzaileak (A2) tresna digitalak erabiltzen hasi dira, baina ez modu integral eta koherentean. Esploratzaileek ezagutza eta inspirazioa behar dituzte beren gaitasunak zabaltzeko.
- Zaleek (B1) hainbat gauzatarako erabiltzen dituzte tresna digitalak, eta testuinguru bakoitzean estrategia digital onena zein den ulertzen saiatzen dira.
- Profesionalek (B2) tresna digital multzo bat erabiltzen dute, konfiantzaz, sormenez eta modu kritikoan, beren jarduera profesionalak hobetzearren. Etengabe zabaltzen dute beren jardunbideen errepertorioa.
- Adituek (C1) estrategia digital malgu, integral eta eraginkorren errepertorio zabala erabiltzen dute. Inspirazio-iturri dira besteentzat.
- Aurrendariek (C2) zalantzan jartzen dute egungo jardunbide digital eta pedagogikoen egokitasuna, eta jardunbide horietan adituak dira. Berrikuntzaren liderrak dira, eta irakasle gazteentzako eredu.
- Urtea
- 2017
- Egileak
-
- Europako Batzordea:
- Yves Punie
- Christine Redecker
- Zuzenketak
- Bakun