Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 2287
Aurkibidea
1. unitate didaktikoa.
Esku-hartze sozialaren planifikazioa .................. 6
1.1. Esku-hartze soziala............................................ 7
1.1.1. Esku-hartze sozialaren arloak............... 7
1.1.2. Gizarteko esku-hartzearen hartzaile diren taldeak 8
1.1.3. Esku-hartze sozialeko ereduak............ 9
1.2. Esku-hartze sozialaren planifikazioa.............. 10
1.2.1. Zer da planifikatzea?.............................. 10
1.2.2. Programazio-elementuak...................... 10
1.2.3. Planifikatzeko baldintzak....................... 10
1.2.4. Planifikazioaren printzipioak................. 11
1.3. Nola planifikatu................................................... 11
1.3.1. Planifikazio-irizpideak............................ 11
1.3.2. Planifikazio-mailak................................. 12
1.4..... Erabakiak hartzeko tresnak................... 15
1.4.1. Arrain-hezurraren diagrama................. 16
1.4.2. Zuhaitzaren diagrama, edo matriziala 16
1.4.3. Ekintzarako erabakien diagrama......... 17
1.4.4. Paretoren diagrama................................ 17
1.4.5. AMIA teknika edo matrizea.................... 18
1.4.6. Ideia-jasa eta kidetasun-diagrama...... 19
1.4.7. Gantten diagrama................................... 19
1.4.8. Elur-pilota.................................................. 20
Erreferentzia bibliografikoak.................................... 20
Ariketak......................................................................... 21
Jarduerak..................................................................... 23
2. unitate didaktikoa.
Ikerketa soziala ........................................................ 24
2.1. Ikerketa sozialaren metodoak eta teknikak... 25
2.1.1. Zeri esaten zaio "ikerketa soziala"?..... 25
2.1.2. Metodo zientifikoa................................... 26
2.1.3. Informazio-iturriak................................... 26
2.1.4. Ikerketa sozialeko teknikak.................... 27
2.2. Agiri-bilketa ......................................................... 28
2.2.1. Hona zer den agiri-bilketa..................... 28
2.2.2. Agiri-bilketaren faseak........................... 28
2.2.3. IKTen bidezko agiri-bilketa.................... 29
2.2.4. Agiri-bilketaren mugak eta abantailak 32
2.3. Elkarrizketa.......................................................... 33
2.3.1. Zer da elkarrizketa bat?.......................... 33
2.3.2. Elkarrizketa-motak.................................. 33
2.3.3. Elkarrizketaren faseak............................ 36
2.4. Inkesta................................................................... 38
2.4.1. Inkesta-motak........................................... 39
2.4.2. Galdera-motak......................................... 39
2.4.3. Jarrera-eskalak........................................ 41
2.4.4. Galdera-sorta prestatzeko etapak........ 43
2.5..... Behaketa................................................... 47
2.5.1. Behaketaren erabilera esku-hartze sozialean 47
2.5.2. Behaketa-motak ..................................... 47
2.5.3. Behaketaren erregistroa........................ 49
2.5.4. Behaketa-prozesua................................. 53
2.6. Bizitza-historiak................................................... 54
2.7. Etika ikerketa sozialean..................................... 55
2.7.1. Etika profesionalaren premia............... 55
2.7.2. Ikerketaren baldintza etikoak................ 55
Erreferentzia bibliografikoak.................................... 56
Ariketak......................................................................... 56
Jarduerak..................................................................... 60
3. unitate didaktikoa.
Esku-hartze sozialeko proiektua.......................... 62
3.1. Proiektua, esku-hartze sozialaren ardatza.... 63
3.1.1. Proiektuek izan behar dituzten ezaugarriak 63
3.1.2. Proiektuak nola egin............................... 63
3.2. Proiektuaren zehaztapena................................ 65
3.3. I. fasea. Diagnostikoa........................................ 65
3.3.1. Informazioaren bilketa eta azterketa... 66
3.3.2. Lehentasunak nola ezarri...................... 66
3.3.3. Arazoa nola zedarritu............................. 67
3.3.4. Proiektua nola justifikatu........................ 67
3.4. II. fasea. Planifikazioa........................................ 67
3.4.1. Proiektuaren helburuak.......................... 67
3.4.2. Metodologia.............................................. 69
3.4.3. Baliabideak............................................... 73
3.4.4. Jarduera baten planifikazioa................ 75
3.5. III. fasea. Proiektua gauzatzen......................... 77
3.6. IV. fasea. Ebaluazioa......................................... 77
Erreferentzia bibliografikoak.................................... 77
Ariketak......................................................................... 78
Jarduerak..................................................................... 80
4. unitate didaktikoa.
Esku-hartze sozialeko proiektuaren sustapena eta hedapena 82
4.1. Proiektu sozialen publizitatea eta sustapena 83
4.2. Publizitatea eta publizitate-kanpainak............ 84
4.2.1. Zer da publizitatea?................................ 84
4.2.2. Publizitate-kanpainak............................. 85
4.3. Xede-publikoa nola hautatu............................. 87
4.3.1. Merkatuaren eta xede-publikoaren segmentazioa 87
4.3.2. Kontsumitzailearen jokabidea.............. 87
4.4. Publizitate-iragarkia edo –mezua................... 88
4.4.1. Komunikazio-estrategiak....................... 89
4.4.2. Mezuaren eduki linguistikoa................. 89
4.4.3. Diseinu-elementuak. Konposizioa....... 91
4.4.4. Material inprimatuen prestakuntza...... 95
4.4.5. Ikus-entzunezko materialen
prestakuntza............................................. 95
4.5. Hedabideen hautaketa...................................... 96
4.5.1. Material inprimatuen hedapena........... 96
4.5.2. Ikus-entzunezko materialen hedapena 98
4.6. Proiektu sozial bat sustatzeko kanpainaren eraketa 100
5. unitate didaktikoa.
Esku-hartze sozialeko proiektuaren ebaluazioa 108
5.1. Esku-hartze sozialeko proiektuaren ebaluazioa 109
5.1.1. Ebaluazioaren kontzeptura hurbiltzen ...... 109
5.1.2. Ebaluazioaren ezaugarriak ........................ 110
5.1.3. Ebaluazio-motak ........................................... 110
5.2. Ebaluazio-prozesuaren planifikazioa .......... 111
5.2.1. Ebaluazioaren oinarriak. Ebaluazioa, zergatik? 111
5.2.2. Ebaluazioaren helburuak. Ebaluazioa, zertarako? 112
5.2.3. Ebaluazioaren edukiak. Zer ebaluatu behar da? 112
5.2.4. Metodologia. Nola ebaluatu behar da? .... 113
5.2.5. Baliabideak. Nork, noiz, non eta zer baliabiderekin? 114
5.3. Ebaluazioa, proiektuko faserik fase.............. 115
5.3.1.Diagnostikoaren ebaluazioa ........................ 116
5.3.2.Diseinuaren ebaluazioa ............................... 116
5.3.3.Prozesuaren ebaluazioa .............................. 117
5.3.4.Azken ebaluazioa .......................................... 117
5.4. Euskarri informatikoak eta elektronikoak informazioa tratatzeko eta antolatzeko 118
5.4.1.Datuak biltzeko ............................................... 118
5.4.2.Informazioa prozesatu eta tratatzeko ......... 118
5.5.Azken txostena ................................................... 119
5.5.1.Zer da txostena? ............................................. 119
5.5.2.Txostenaren edukia ....................................... 120
5.5.3.Txostenaren atalak ........................................ 121
5.5.4.Emaitzen komunikazioa ............................... 121
5.6. Ebaluazioaren alderdi etikoak ....................... 122
5.6.1. Ebaluazioaren printzipio eta zalantza etikoak 122
5.6.2. Esku-hartze sozialeko arazo etikoak......... 123
Erreferentzia bibliografikoak ................................. 124
Ariketak ...................................................................... 124
Jarduerak ................................................................... 126
6. unitate didaktikoa.
Genero-ikuspegia esku-hartze sozialean .......... 128
6.1. Genero-ikuspegiaren garrantzia esku-hartze sozialean 129
6.1.1. Desberdintasuna versus berdintasuna....... 130
6.1.2. Genero- eta sexu-desberdintasunak .......... 130
6.2.Aukera-berdintasun politikak ............................ 131
6.2.1. Aukera-berdintasuna Nazio Batuetan......... 131
6.2.2. Aukera-berdintasuna Europar Batasunean 133
6.2.3. Aukera-berdintasuna Espainian ................. 133
6.3. Genero-ikuspegia, diagnostikoa egiteko eta esku-hartzeko tresna 137
6.3.1. Zeharkakotasunaren eta ahalduntzearen kontzeptuak 137
6.3.2. Genero-ikuspegiaren araberako esku-hartze sozialeko jarduerak 138
6.4. Genero-ikuspegia esku-hartze sozialeko proiektu-diseinuan 138
6.4.1.Azterketa- eta diagnostiko-fasea .................. 138
6.4.2.Ekintza-estrategiak planifikatzeko fasea .... 139
6.4.3.Sustapen- eta hedapen-fasea ...................... 140
6.4.4.Ebaluazio-fasea .............................................. 143
Erreferentzia bibliografikoak ................................... 144
Ariketak ........................................................................ 145
Jarduerak .................................................................... 147
7. unitate didaktikoa.
Kalitatearen kudeaketa esku-hartze sozialeko proiektuetan 148
7.1. Kalitatearen kudeaketa ..................................... 149
7.1.1. Kalitatea ikuskatzetik bikaintasunera.......... 149
7.1.2.Kalitatearen kultura ......................................... 149
7.1.3.PDCA zikloa ..................................................... 150
7.1.4.Kalitatearen kudeaketa esku-hartze sozialean 151
7.2. EFQM eredua ..................................................... 151
7.2.1.Eragile laguntzaileak ...................................... 151
7.2.2.Emaitzak ........................................................... 152
7.2.3.Ereduaren autoebaluazioa ............................ 152
7.3. Normalizazioa .................................................... 152
7.3.1.ISO arauak ........................................................ 153
7.3.2.Egiaztapena .................................................... 153
7.3.3.Ikuskapenak .................................................... 153
7.4. Prozesuen kudeaketa ...................................... 154
7.4.1. Kalitatea kudeatzeko sistemaren maila estrategikoa 154
7.4.2. Kalitatea kudeatzeko sistemaren dokumentazioa 154
7.4.3. Zerbitzu-gutunak ........................................... 154
7.5. Prozesuaren berrikuspena. Adierazleak ..... 157
7.5.1. Gizarte-alorrean kalitatea kudeatzeko adierazleak 157
7.5.2. Adierazleen betebeharrak .......................... 157
Erreferentzia bibliografikoak ................................. 158
Ariketak ...................................................................... 158
Jarduerak ................................................................... 159
Jakinbai ziurtagiria
Oinarrizko edukia
- Urtea
- 2015
- Egileak
-
- Isabel Gutiérrez Martínez eta Montserrat Sorribas Pareja (ALTAMAR S.A.)
- Zuzenketak
- ELHUYAR Hizkuntza eta Teknologia
- Azala
- Naiara Beasain