Lanekiren logoa

Haur-hezkuntzaren didaktika (2012)

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 407

Aurkibidea

AURKIBIDEA:
  • 1. HAURRARENGANAKO ARRETA ETA LEGE-IKUSPUNTUA
    • 1.1. Haurren eskubideak eta haurrenganako arretari buruzko legedi estatala eta autonomikoa
    • 1.2. Esku-hartzea eta laguntza haurtzaroan
    • 1.3. Esku-hartzea eta hezkuntza
    • 1.4. Gizarte hezkuntzako eta gizarte-laguntzako hezkuntza ez-formaleko erakundeak
    • 1.5. Esku-hartzea eta hezkuntza ez-formala
    • 1.6. Planifikazioa gizarte-hezkuntzako esku-hartzean
    • 1.7. Planifikazioa haurrenganako arretaren esparruan
    • 1.8. Ebaluazioa gizarte hezkuntzako esku-hartzean
    • Ariketak
    • Jarduerak
  • 2. HAUR-HEZITZAILEAREN IRUDI PROFESIONALA
    • 2.1. Haur-hezitzailearen lanbide-profila eta lanbide-ingurunea
    • 2.2. Kode deontologikoa
    • 2.3 Giza baliabideen antolaketa haur-eskoletan
    • 2.4. Hezkuntza- elkarreraginaren antolaketa haur-eskoletan (0-3)
    • 2.5. Bikoteka lan egitearen erronka
    • Ariketak
    • Jarduera
  • 3. HAUR-HEZKUNTZA
    • 3.1. Haur-hezkuntza, haur-eskola eta haur-hezitzailea
    • 3.2. Haur-hezkuntzaren historia
    • 3.3. Haur-hezkuntzarekin lotutako irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak
    • 3.4. Piklerren eredu pedagogikoa
    • 3.5. Loris malaguzziren pentsamendua
    • 3.6. Rudolf steiner eta waldorf eskolak
    • 3.7. Antzuolako herri-ikastetxearen proiektua
    • 3.8. Amara berri sistema
    • 3.9. Wild pedagogia
    • 3.10. Eredu pedagogiko desberdinetara egokitzeko joera
    • Ariketak
    • Jarduerak
  • 4. HAUR-HEZKUNTZAKO CURRICULUMA
    • 4.1. Zer da curriculuma?
    • 4.2. Curriculumaren iturri teorikoak
    • 4.3. Curriculum motak
    • 4.4. Curriculumaren lege-garapena
    • 4.5. Orientabide metodologikoak
    • Ariketak
  • 5. IKASTETXEAREN ANTOLAKETA-DOKUMENTUAK
    • 5.1. Ikastetxeen autonomia
    • 5.2. Ikastetxearen hezkuntza-proiektua
    • 5.3. Hezkuntza-proiektuaren garapenerako dokumentu nagusiak
    • 5.4. Beste antolamendu-dokumentuak
    • Ariketak
    • Jarduerak
  • 6. HAUR-ESKOLAKO IKASGELAKO PROGRAMAZIOA
    • 6.1. Programazioaren eginkizunak eta premia
    • 6.2. Haur-eskolako programazioa egiteko proposamen didaktikoak
    • 6.3. Programazioa diseinatzea
    • 6.4. Aniztasunaz arduratzea
    • 6.5. Programazioaren adibidea
    • 6.6. Jarduerak diseinatzea
    • 6.7. Jardueren antolaketa haur-eskoletan
    • Jarduerak
  • 7. HEZKUNTZA-BALIABIDEAK ETA METODOLOGIA-AUKERAK HAUR HEZKUNTZAKO PROGRAMAZIOAN
    • 7.1. Hezkuntza-baliabideak eta metodologia-aukerak
    • 7.2. Lekua eta denbora, programazioko hezkuntza-baliabide gisa
    • 7.3. Espazioen, denboren eta taldeen antolaketa haur-eskoletan
    • 7.4. Materiala, programazioko hezkuntza-baliabide gisa
    • 7.5. Materialen antolaketa eta aukeraketa haur-eskoletan
    • 7.6. Metodologia-aukerak
    • 7.7. Lan-proiektuak
    • 7.8. Errutinak edo egunerokoak
    • 7.9. Glenn doman eta garunen estimulazio goiztiarra
    • Ariketak
    • Jarduerak
  • 8. EBALUAZIOA HAUR HEZKUNTZAN
    • 8.1. Haur hezkuntzako ebaluazioaren ezaugarriak
    • 8.2. Ebaluazio-prozesua
    • 8.3. Egokitzealdiaren ebaluazioa
    • 8.4. Behaketaren eta informazioaren antolaketa haur-eskoletan
    • 8.5. Eskola-kudeaketaren ebaluazioa
    • 8.6. Kalitateko haur-hezkuntzaren oinarrizko 10 alderdiak
    • Ariketak
    • Jarduera
  • BIBLIOGRAFIA
  • Egileak
    • Andoni Lizeaga eta Pilare Mendia
    Zuzenketak
    Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
    Azala
    naiara Beasain

    Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...