Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 467
Aurkibidea
AURKIBIDEA:
- 1. HAURRARENGANAKO ARRETA ETA LEGE-IKUSPUNTUA
- 1.1. Haurren eskubideak eta haurrenganako arretari buruzko legedi estatala eta autonomikoa
 - 1.2. Esku-hartzea eta laguntza haurtzaroan
 - 1.3. Esku-hartzea eta hezkuntza
 - 1.4. Gizarte hezkuntzako eta gizarte-laguntzako hezkuntza ez-formaleko erakundeak
 - 1.5. Esku-hartzea eta hezkuntza ez-formala
 - 1.6. Planifikazioa gizarte-hezkuntzako esku-hartzean
 - 1.7. Planifikazioa haurrenganako arretaren esparruan
 - 1.8. Ebaluazioa gizarte hezkuntzako esku-hartzean
 - Ariketak
 - Jarduerak
 
 - 2. HAUR-HEZITZAILEAREN IRUDI PROFESIONALA
- 2.1. Haur-hezitzailearen lanbide-profila eta lanbide-ingurunea
 - 2.2. Kode deontologikoa
 - 2.3 Giza baliabideen antolaketa haur-eskoletan
 - 2.4. Hezkuntza- elkarreraginaren antolaketa haur-eskoletan (0-3)
 - 2.5. Bikoteka lan egitearen erronka
 - Ariketak
 - Jarduera
 
 - 3. HAUR-HEZKUNTZA
- 3.1. Haur-hezkuntza, haur-eskola eta haur-hezitzailea
 - 3.2. Haur-hezkuntzaren historia
 - 3.3. Haur-hezkuntzarekin lotutako irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak
 - 3.4. Piklerren eredu pedagogikoa
 - 3.5. Loris malaguzziren pentsamendua
 - 3.6. Rudolf steiner eta waldorf eskolak
 - 3.7. Antzuolako herri-ikastetxearen proiektua
 - 3.8. Amara berri sistema
 - 3.9. Wild pedagogia
 - 3.10. Eredu pedagogiko desberdinetara egokitzeko joera
 - Ariketak
 - Jarduerak
 
 - 4. HAUR-HEZKUNTZAKO CURRICULUMA
- 4.1. Zer da curriculuma?
 - 4.2. Curriculumaren iturri teorikoak
 - 4.3. Curriculum motak
 - 4.4. Curriculumaren lege-garapena
 - 4.5. Orientabide metodologikoak
 - Ariketak
 
 - 5. IKASTETXEAREN ANTOLAKETA-DOKUMENTUAK
- 5.1. Ikastetxeen autonomia
 - 5.2. Ikastetxearen hezkuntza-proiektua
 - 5.3. Hezkuntza-proiektuaren garapenerako dokumentu nagusiak
 - 5.4. Beste antolamendu-dokumentuak
 - Ariketak
 - Jarduerak
 
 - 6. HAUR-ESKOLAKO IKASGELAKO PROGRAMAZIOA
- 6.1. Programazioaren eginkizunak eta premia
 - 6.2. Haur-eskolako programazioa egiteko proposamen didaktikoak
 - 6.3. Programazioa diseinatzea
 - 6.4. Aniztasunaz arduratzea
 - 6.5. Programazioaren adibidea
 - 6.6. Jarduerak diseinatzea
 - 6.7. Jardueren antolaketa haur-eskoletan
 - Jarduerak
 
 - 7. HEZKUNTZA-BALIABIDEAK ETA METODOLOGIA-AUKERAK HAUR HEZKUNTZAKO PROGRAMAZIOAN
- 7.1. Hezkuntza-baliabideak eta metodologia-aukerak
 - 7.2. Lekua eta denbora, programazioko hezkuntza-baliabide gisa
 - 7.3. Espazioen, denboren eta taldeen antolaketa haur-eskoletan
 - 7.4. Materiala, programazioko hezkuntza-baliabide gisa
 - 7.5. Materialen antolaketa eta aukeraketa haur-eskoletan
 - 7.6. Metodologia-aukerak
 - 7.7. Lan-proiektuak
 - 7.8. Errutinak edo egunerokoak
 - 7.9. Glenn doman eta garunen estimulazio goiztiarra
 - Ariketak
 - Jarduerak
 
 - 8. EBALUAZIOA HAUR HEZKUNTZAN
- 8.1. Haur hezkuntzako ebaluazioaren ezaugarriak
 - 8.2. Ebaluazio-prozesua
 - 8.3. Egokitzealdiaren ebaluazioa
 - 8.4. Behaketaren eta informazioaren antolaketa haur-eskoletan
 - 8.5. Eskola-kudeaketaren ebaluazioa
 - 8.6. Kalitateko haur-hezkuntzaren oinarrizko 10 alderdiak
 - Ariketak
 - Jarduera
 
 - BIBLIOGRAFIA
 
- Egileak
 - 
                  
- Andoni Lizeaga eta Pilare Mendia
 
 - Zuzenketak
 - Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
 - Azala
 - naiara Beasain