Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 467
Aurkibidea
AURKIBIDEA:
- 1. HAURRARENGANAKO ARRETA ETA LEGE-IKUSPUNTUA
- 1.1. Haurren eskubideak eta haurrenganako arretari buruzko legedi estatala eta autonomikoa
- 1.2. Esku-hartzea eta laguntza haurtzaroan
- 1.3. Esku-hartzea eta hezkuntza
- 1.4. Gizarte hezkuntzako eta gizarte-laguntzako hezkuntza ez-formaleko erakundeak
- 1.5. Esku-hartzea eta hezkuntza ez-formala
- 1.6. Planifikazioa gizarte-hezkuntzako esku-hartzean
- 1.7. Planifikazioa haurrenganako arretaren esparruan
- 1.8. Ebaluazioa gizarte hezkuntzako esku-hartzean
- Ariketak
- Jarduerak
- 2. HAUR-HEZITZAILEAREN IRUDI PROFESIONALA
- 2.1. Haur-hezitzailearen lanbide-profila eta lanbide-ingurunea
- 2.2. Kode deontologikoa
- 2.3 Giza baliabideen antolaketa haur-eskoletan
- 2.4. Hezkuntza- elkarreraginaren antolaketa haur-eskoletan (0-3)
- 2.5. Bikoteka lan egitearen erronka
- Ariketak
- Jarduera
- 3. HAUR-HEZKUNTZA
- 3.1. Haur-hezkuntza, haur-eskola eta haur-hezitzailea
- 3.2. Haur-hezkuntzaren historia
- 3.3. Haur-hezkuntzarekin lotutako irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak
- 3.4. Piklerren eredu pedagogikoa
- 3.5. Loris malaguzziren pentsamendua
- 3.6. Rudolf steiner eta waldorf eskolak
- 3.7. Antzuolako herri-ikastetxearen proiektua
- 3.8. Amara berri sistema
- 3.9. Wild pedagogia
- 3.10. Eredu pedagogiko desberdinetara egokitzeko joera
- Ariketak
- Jarduerak
- 4. HAUR-HEZKUNTZAKO CURRICULUMA
- 4.1. Zer da curriculuma?
- 4.2. Curriculumaren iturri teorikoak
- 4.3. Curriculum motak
- 4.4. Curriculumaren lege-garapena
- 4.5. Orientabide metodologikoak
- Ariketak
- 5. IKASTETXEAREN ANTOLAKETA-DOKUMENTUAK
- 5.1. Ikastetxeen autonomia
- 5.2. Ikastetxearen hezkuntza-proiektua
- 5.3. Hezkuntza-proiektuaren garapenerako dokumentu nagusiak
- 5.4. Beste antolamendu-dokumentuak
- Ariketak
- Jarduerak
- 6. HAUR-ESKOLAKO IKASGELAKO PROGRAMAZIOA
- 6.1. Programazioaren eginkizunak eta premia
- 6.2. Haur-eskolako programazioa egiteko proposamen didaktikoak
- 6.3. Programazioa diseinatzea
- 6.4. Aniztasunaz arduratzea
- 6.5. Programazioaren adibidea
- 6.6. Jarduerak diseinatzea
- 6.7. Jardueren antolaketa haur-eskoletan
- Jarduerak
- 7. HEZKUNTZA-BALIABIDEAK ETA METODOLOGIA-AUKERAK HAUR HEZKUNTZAKO PROGRAMAZIOAN
- 7.1. Hezkuntza-baliabideak eta metodologia-aukerak
- 7.2. Lekua eta denbora, programazioko hezkuntza-baliabide gisa
- 7.3. Espazioen, denboren eta taldeen antolaketa haur-eskoletan
- 7.4. Materiala, programazioko hezkuntza-baliabide gisa
- 7.5. Materialen antolaketa eta aukeraketa haur-eskoletan
- 7.6. Metodologia-aukerak
- 7.7. Lan-proiektuak
- 7.8. Errutinak edo egunerokoak
- 7.9. Glenn doman eta garunen estimulazio goiztiarra
- Ariketak
- Jarduerak
- 8. EBALUAZIOA HAUR HEZKUNTZAN
- 8.1. Haur hezkuntzako ebaluazioaren ezaugarriak
- 8.2. Ebaluazio-prozesua
- 8.3. Egokitzealdiaren ebaluazioa
- 8.4. Behaketaren eta informazioaren antolaketa haur-eskoletan
- 8.5. Eskola-kudeaketaren ebaluazioa
- 8.6. Kalitateko haur-hezkuntzaren oinarrizko 10 alderdiak
- Ariketak
- Jarduera
- BIBLIOGRAFIA
- Egileak
-
- Andoni Lizeaga eta Pilare Mendia
- Zuzenketak
- Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak
- Azala
- naiara Beasain