Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 1535
Aurkibidea
1. unitate didaktikoa
Hezkuntzan esku hartzea................................... 6
1.1. Hezkuntzan esku hartzeko laguntza
1.2. Hezkuntzan esku hartzea............................ 7
1.2.1. Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuak
1.2.2. Aniztasunarekiko arreta: hezkuntza-
printzipioak......................................... 8
1.3. Hezkuntza-sistema.................................... 10
1.3.1. Hezkuntzako legeria................................ 10
1.3.2. Hezkuntza-sistemaren egitura.......... 11
1.4. Curriculuma................................................... 13
1.4.1. Curriculumaren elementuak.............. 13
1.4.2. Curriculumaren garapena................. 16
1.5. Ikastetxeen autonomia.............................. 16
1.5.1. IHPa eta beste antolakuntza-agiri
batzuk.................................................. 16
1.5.2. Ikastetxeko gobernu eta parte-hartze
organoak.......................................... 17
1.6. Programazioa............................................ 19
1.6.1. Programazioa egiteko
erreferenteak................................... 19
1.6.2. Programazioaren elementuak........... 20
1.7. Jarduera osagarriak eta
eskolaz kanpokoak......................................... 22
1.7.1. Jarduera osagarriak.......................... 22
1.7.2. Eskolaz kanpoko jarduerak....................... 23
Ariketak.......................................................... 24
Jarduerak........................................................... 25
2. unitate didaktikoa
Hezkuntza-arloko integrazioa.......................... 28
HLPEak dituzten ikasleekin esku hartzeko
printzipio psikopedagogikoak.................... 29
2.1.1. Normalizazioaren bide luzea............. 29
2.1.2. Hezkuntza-integrazioaren eredua..... 32
2.1.3. Hezkuntza-inklusioaren eredua
2.2.
HLPEak dituzten ikasleak.................................. 37
2.2.1. Hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleak 38
2.2.2. Ikasteko zailtasun espezifikoak dituzten
ikasleak............................................ 42
2.2.3. AGHA duten ikasleak........................ 45
2.2.4. Gaitasun intelektual handia duten ikasleak 46
2.2.5. Hezkuntza-sistemara berandu
sartu diren ikasleak........................... 48
2.2.6. Egoera pertsonala edo eskolako historia dela-eta desabantailak dituzten
ikasleak............................................ 48
2.3. HLPEak dituzten ikasleak eskolatzea........ 50
2.3.1. Eskolatzearen modalitateak.............. 50
2.3.2. Ikastetxe arruntetan
eskolatzea........................................ 51
2.3.3. Hezkuntza bereziko ikastetxeetan
eskolatzea............................................ 52
2.3.4. Eskolatze konbinatua....................... 53
Ariketak.............................................................. 55
Jarduerak....................................................... 56
3. unitate didaktikoa
Hezkuntza-laguntzako premiak dituzten ikasleen heziketan parte hartzea 60
3.1. Aniztasunarekiko arretarako plana............. 61
3.1.1. Planaren elementuak............................... 61
3.1.2. Curriculum- eta antolakuntza-neurriak . . 62
3.1.3. Plana egitea eta berrikustea............. 63
3.2. Hezkuntza-arloko orientazioa.................... 63
3.2.1. Hezkuntza-orientaziorako
zerbitzuen antolaketa....................... 63
3.2.2. Hezkuntza-orientaziorako
zerbitzuen funtzioak......................... 65
3.3. Curriculum-egokitzapenak........................ 69
3.3.1. Garrantzitsuak ez diren curriculum-
egokitzapenak.................................. 69
3.3.2. Curriculum-egokitzapen
garrantzitsuak................................... 70
3.4. Kolektibo espezifikoentzako hezkuntza-
erantzunak.................................................... 73
3.4.1. Oro har zailtasunak dituzten
ikasleentzat.......................................... 73
3.4.2. Hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleentzat 75
3.4.3. Berandu hasten diren
ikasleentzat.......................................... 77
3.4.4. Gaitasun intelektual handia
duten ikasleentzat.................................. 78
Ariketak............................................................. 79
Jarduerak.......................................................... 80
4. unitate didaktikoa
Hezkuntzan esku hartzeko baliabideak eta estrategia metodologikoak 82
4.1. Hezkuntzan esku hartzeko baliabideak................. 83
4.2. Baliabide espazialak....................................... 84
4.2.1. Ikastetxeko espazioak............................. 84
4.2.2. Hezkuntza bereziko ikastetxeko espazioak 87
4.2.3. Arkitektura-oztopoak eta irisgarritasuna 89
4.2.4. Espazioen egoera.................................. 90
4.2.5. Inguruan esku hartzea............................. 93
4.3. Baliabide materialak........................................ 93
4.3.1. Altzari-baliabideak.................................. 94
4.3.2. Material didaktikoak edo espezifikoak......... 94
4.3.3. Laguntza-produktuak.............................. 98
4.3.4. Teknologia-baliabideak........................... 99
4.4. Giza baliabideak........................................... 103
4.5. Denbora-baliabideak..................................... 108
4.5.1. Jarduerak denboran banatzea 108
4.5.2. HLPEak dituzten ikasleekin denbora kudeatzea 109
4.6. Ikasleak taldekatzea . . . . . . . . . . . . . . . |
110 |
4.7. Baliabide pedagogikoak................. . . . . . |
111 |
4.7.1. Pertsonan zentratutako plangintza |
112 |
4.7.2. Elkarlaneko ikaskuntza . . . . . . . . . . . . |
113 |
4.7.3. Kontratu pedagogikoa............................ 115
4.7.4. Estrategia metodologiko orokorrak 115
4.7.5. HLPEak dituzten ikasleentzako metodologia espezifikoak 117
Ariketak............................................................ 119
Jarduerak.......................................................... 121
Jakinbai ziurtagiria
Oinarrizko edukia
- Urtea
- 2015
- Egileak
-
- María Alonso Jiménez, Fátima Bejerano González, Sandra Rey de Viñas García
- Ed. Altamar
- Euskalgintza