Lanekiren logoa

Kalitatearen kudeaketa, Arriskuen prebentzioa eta Ingurumen-babesa

Guztioi gure eguneroko bizitzan gertatzen zaigun bezala, kalitate hitza edozein enpresa-kudeaketatan agertzen da. Lehiakorrak izan nahi duten enpresa edo erakunde guztiek ezarri edo mantendu nahi dute beren kalitatea kudeatuko duen sistema bat. Hizkera arruntean, kalitateaz hitz egiten dugunean, bizitzako alderdi askori buruz ari gaitezke. Adibidez, hezkuntza-sistemaren kalitateaz, osasun-sistemaren kalitateaz, lan-kalitateaz, elikadura produktuen kalitateaz, ingurumenaren kalitateaz… jardun dezakegu. Asmo horiek guztiek, zalantzarik gabe, objektuaren edo zerbitzuaren garrantzia edo balioa adierazten duen hitz bat dute eta hitz hori KALITATEA da. Ikusten dugunez, lotura zuzena dago guk kontsumitu edo gozatzen ditugun ondasunen eta zerbitzuen eta ondasun eta zerbitzu horiek ematen dizkiguten enpresen artean. Horregatik, ondoriozta dezakegu kalitate hitzaren funtsa zuzenean bezeroarengan oinarrituta dagoela.

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 23

Aurkibidea

1. kapitulua: Kalitatea eta horren historia 

 2. kapitulua: Normalizazioa eta Ziurtapena

3. kapitulua: Oinarriak eta terminologia

4. kapitulua: UNE-EN ISO 9000, kalitatea kudeatzeko sistemak

5. kapitulua: Prozesuetan oinarritutako kudeaketa

6. kapitulua: Dokumentazioaren kudeaketa

7. kapitulua: Kalitate-auditoriak

8. kapitulua: Kalitate-kostuak

9. kapitulua: Erabateko kalitatea kudeatzeko ereduak

 

Jakinbai ziurtagiria

Oinarrizko edukia

Kalitatearen kudeaketa, Arriskuen prebentzioa eta Ingurumen-babesa
Urtea
2021
Egileak
  • Jatorrizko testuliburua: "Gestión de la Calidad, Prevención de Riesgos y Protección Ambiental", Ediciones EO. ISBN: 978-84-943031-9-7
  • Itzulpena: maramara* taldea

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...