Lanekiren logoa

Robotika Hastapena: Arduino

ROBOTIKAREN HASTAPENAK ARDUINO PLAKA ERABILITA

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 188

Aurkibidea

Material Hau jakinbai.eus web orritik kanpo dago eta lortu nahi bada hemen egin  klik

0. SARRERA.................................................................6

1. ARDUINO PLAKAREKIN LANEAN HASI AURRETIK JAKIN BEHARREKOAK.........9

1.1. Arduino Uno R3 PLAKAREN HARDWAREA.................................9

1.1.1. Arduino Uno R3 plakaren osagaiak.................................9

1.1.2. Arduino Uno R3 plakaren ezaugarri orokorrak.....................11

1.1.3. Arduino Uno R3 plaka elikatzeko aukerak...........11

1.1.4. Zelan erosi Arduino Uno R3 plaka...................10

1.2. Arduino IDE SOFTWAREA......................11

1.2.1. Aurretiko kontzeptuak....................11

1.2.2. Zelan instalatu IDE softwarea.......................11

1.2.3. Zelan konektatu elkarrekin konputagailua eta Arduino plaka...........14

1.2.4. Zelan egiaztatu konputagailuaren eta Arduino plakaren arteko konexioa........16

2. PROGRAMAZIOA...................20

2.1. Arduino plaka programatzea........................20

2.2. Arduinoren programazio lengoaia..................20

2.3. Arduino programen egitura.................................20

A) Iruzkina................................24

B) include .........................24

C) Aldagaiak..........................24

D) void setup() funtzioa.........................24

E) void loop()funtzioa....................24

2.4. Funtzioak.............................24

2.4.1. Funtzioak idazteko arauak...........24

2.4.2. Funtziorik ohikoenak...........................24

A) balioa=analogRead(pina);............24

B) analogWrite(pina, balioa);..............24

C) delay(balioa);.................24

D) delayMicroseconds(balioa);............24

E) digitalWrite(pina, balioa);...........24

F) if zerbait {...}.............24 

G) if zerbait {...} else {...}...................30

H) map() funtzioa;..............24

I) pinMode(pina,era);..24

J) pulseIn(pina, balioa);...................24

K) Serial.begin(abiadura);..................24

L) Serial.print(balioa, formatua);............24

M) Serial.println(balioa, formatua);.......24

3. PROIEKTUAK...............32

3.1. Proiektuak muntatzen hasi aurretik, zehaztapen batzuk.........32

3.1.1. Proiektuak muntatzeko erak...................32

3.1.2. Board plaka..........32

3.1.3. Proiektuak elikatzeko erak......33

3.2. Proiektu proposamenak........34

1. proiektua: IBILGAILUENTZAKO SEMAFOROA.....35

2. proiektua: ITSUENTZAKO EGOKITUTAKO SEMAFOROA......37

3. proiektua: ITSUENTZAKO EGOKITUTAKO PULTSADOREDUN SEMAFOROA...39

4. proiektua: ARGITASUN ESKASA DAGOENEAN LED BAT PIZTEA.......41

5. proiektua: KORRONTE ZUZENEKO MOTORRA KONTROLATZEA........44

6. proiektua: ARGITASUN ESKASA DAGOENEAN MOTOR BAT PIZTEA......46

7. proiektua: BERO DAGOENEAN HAIZAGAILUAREN MOTORRA PIZTEA..48

8. proiektua: RGB MOTAKO LED BATEN ARGIAK NAHASTEA......51

9. proiektua: DISTANTZIAK NEURTZEA.....53

10. proiektua: LED DIODOEN DISTIRA ALDATZEA....57

11. proiektua: TESTUAK BISTARATZEA LCD PANTAILAN....59

12. proiektua: GELAKO TENPERATURA LCD-AN ETA KONPUTAGAILUKO PANTAILAN BISTARATZEA....63

13. proiektua: KORRONTE ZUZENEKO MOTORREN NORANZKOA ALDATZEA..66

14. proiektua: POTENTZIOMETRO BIDEZ SERBOMOTOREAK KONTROLATZEA...69

Urtea
2015
Egileak
  • Javier Baskaran
Zuzenketak
Olatz Erdozia

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...

Roman Suinaga
2019/04/09 10:19
Kaixo.
Esteka hautsi dago.