Lanekiren logoa

Soinua grabatzeko teknikak

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 280

Aurkibidea

  • 1. SOINUAREN ALDERDI FISIKOAK
    • 1.1. Sarrera
    • 1.2. Oszilazio-higidurak
    • 1.3. Analogia elektrikoak, mekanikoak eta akustikoak
    • 1.4. Uhin lau longitudinalak
    • 1.5. Uhin akustiko esferikoak
    • 1.6. Soinu-uhinen islapena, errefrakzioa eta difrakzioa
    • 1.7. Soinu-uhinen xurgapena
    • Bibliografia
  • 2. AHOTSA ETA ENTZUMENA
    • 1.1. Sarrera
    • 1.2. Ahotsaren mekanismoa
    • 1.3. Entzumen-sistema: anatomia eta mekanismoa
    • 1.4. Soinu gehigarriak eta diferentzialak
    • 1.5. Estaltze-efektua
    • 1.6. Entzumen binaurikularra
    • Bibliografia
  • 3. ZARATA AKUSTIKOA, ITURRIAK ETA ERAGOZPENAK
    • 3.1. Sarrera
    • 3.2. Zarata motak
    • 3.3. Soinu-iturriak
    • 3.4. Zarata baloratzeko indizeak
    • 3.5. Zaratak eragindako eragozpenak
    • Bibliografia
  • 4. AKUSTIKA MUSIKALA. MUSIKA-INSTRUMENTUAK ETA HORIEN EZAUGARRIAK
    • 4.1. Sarrera
    • 4.2. Eskala musikalak
    • 4.3. Musika-instrumentuak
    • 4.4. Musikako hari-instrumentuak
    • 4.5. Musikako haize-instrumentuak
    • 4.6. Perkusioko musika-instrumentuak
    • 4.7. Orkestra bateko musika-instrumentuen eraketa
    • Bibliografia
  • 5. MIKROFONOAK ETA BOZGORAILUAK
    • 5.1. Mikrofonoak: sarrera
    • 5.2. Mikrofono motak
    • 5.3. Mikrofonoen ezaugarriak
    • 5.4. Teknika mikrofonikoa: soinu-hartunea
    • 5.5. Mikrofonoen desfasea
    • 5.6. Musika-atributuak
    • 5.7. Musika-instrumentuen hartuneak
    • 5.8. Bozgorailuak
    • Bibliografia
  • 6. ZARATA ETA ZARATA MURRIZTEA
    • 6.1. Sarrera
    • 6.2. Zarata tipikoak audioan
    • 6.3. Seinalearen estatistika
    • 6.4. Dinamikaren prozesadoreak
    • 6.5. Konpresore baten egoera iragankorrei erantzuna ematea. Erasotzeko eta berreskuratzeko denborak
    • 6.6. Hedatzaileak
    • 6.7. Zarata-atea
    • 6.8. DE-ESSERa
    • 6.9. Zarata-murriztaileak
    • Bibliografia
  • 7. ERREGISTRO MAGNETIKOA
    • 7.1. Sarrera
    • 7.2. Oinarrizko elementuen funtzioak
    • 7.3. Magnetismoaren oinarri fisikoak
    • 7.4. Magnetizazio teknikoa
    • 7.5. Erregistroaren teoria
    • 7.6. Erreprodukzioaren teoria
    • 7.7. Buru magnetikoak
    • 7.8. Zinta magnetikoak
    • 7.9. Anplifikazioa eta ekualizazioa
    • 7.10. Zinta-garraioak
    • 7.11. Grabazio eta erreprodukzio digitala
    • Bibliografia
  • 8. AUDIO-SEINALEAK ALDI BATERAKO PROZESATZEKO TEKNIKEI BURUZKO AZTERLANA
    • 8.1. Erreberberazio elektronikoko unitateak: sarrera
    • 8.2. Bibratua
    • 8.3. Flanginga
    • 8.4. Chorusa (korua)
    • 8.5. Erresonantzia
    • Bibliografia
  • 9. NAHASKETA-MAHAIA
    • 9.1. Sarrera
    • 9.2. Nahasketa-mahai batek bete behar dituen baldintza orokorrak
    • 9.3. Nahasketa-mahaia pista anitzeko erreprodukzio- eta grabazio-prozesuaren baitan
    • 9.4. Nahasketa-mahaiaren deskribapena prestazioen edo funtzioen arabera
    • 9.5. Mahaien maila-neurgailuei buruzko oharrak
    • Bibliografia
  • 10. SOINUA GRABATZEKO LOKALEN EZAUGARRI AKUSTIKOAK
    • 10.1. Sarrera
    • 10.2. Soinu-eremua lokaletan
    • 10.3. Egokitzapen eta isolamendurako materialak. Berezko parametroak
    • 10.4. Isolamendu akustikoa
    • 10.5. Egokitzapen akustikoa
    • 10.6. Irrati eta telebistako estudioen ezaugarri akustikoak
    • 10.7. Estudioko kontrol baten ezaugarri akustikoak
    • 10.8. Hainbat laguntza-lokalen ezaugarri akustikoak
    • Bibliografia
  • 11. AUDIO DIGITALAREN SARRERA
    • 11.1. Sarrera
    • 11.2. Bihurtze analogiko-digitala
    • 11.3. Bihurtze digital-analogikoa
    • 11.4. Audio-seinale digitala biltzea
    • 11.5. Audio-seinale digitala erreproduzitzea
    • 11.6. Compact-disc sistemak
    • Bibliografia
  • IRRATI ETA TELEBISTA INSTITUTU OFIZIALAREN ARGITALPENAK
Egileak
  • Técnicas de Grabación Sonora, Instituto Oficial de Radiofusión y Televisión, Manuel Recuero López
Zuzenketak
Elhuyar Hizkuntz Zerbitzuak

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...