Turismo-enpresek, batez ere ostatu ematen dutenek, ekitaldiekin eta askotariko jarduerekin osatzen dute beren oinarrizko eskaintza. Hotel askok orotariko ospakizunetarako areto eta espazio bereziak dituzte, eta ostatu- edo jatetxe-zerbitzuekin osa daitezke horiek.
Hasiera batean osagarria den jarduera horrek urtarokotasunaren aurka egiten lagundu diezaieke turismo- eta hotel-enpresei. Baina ezinbestekoa izango da halako jarduerak merkaturatzeko estrategia bat izatea.
Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 30
Aurkibidea
1. Ekitaldiak merkaturatzea
2. Ekitaldiak merkaturatzeko saila
3. Ekitaldiak planifikatzea
4. Ekitaldiak ikuskatzea
5. Ekitaldien itxiera kontrolatzea
Oinarrizko edukia

- Urtea
- 2023
- Egileak
-
- Izenburua: "Comercialización de eventos"
- Argitaletxea: Paraninfo
- Egila: Nuria Salesa Amarante
- ISBN-a: 978-84-283-4013-7
- Itzulpena: maramara* taldea