Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 7
Aurkibidea
1.- Emakumeen kontrako indarkeriaren prebentzioaren alorreko gizarte- eta hezkuntzaarloko esku-hartzearen ezaugarriak
1.1. Sarrera
1.2. Desberdinkeriarekin eta genero-indarkeriarekin loturiko kontzeptuak
1.3 Berdintasunaren aldeko gizarte- eta hezkuntza-arloko eskuhartzearen oinarri psikopedagogikoak
1.4. Hezkuntza ez-formala gizarte- eta hezkuntza-arloan esku hartzeko esparru gisa
1.5. Hezkidetza eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa
1.6. Esku-hartzearen xede diren kolektiboak eta esparruak: haurrak, gazteria, familiak, desgaitasunen bat duten emakumeak
1.7. Esku-hartzearen xede diren kolektiboen ezaugarri psikosozialak
1.8. Emakumeen aurkako indarkeriaren pertzepzioa kolektibo bakoitzean
1.9. Nortasunaren eraketa haurtzaroan eta gaztaroan
2.- Emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa zenbait kolektiborentzat
2.1. Sarrera
2.2. Genero-indarkeriaren alorrean esku hartzeko ereduak eta programak. Lehen mailako, bigarren mailako eta hirugarren mailako prebentzioa
2.3. Emakumeen aurkako indarkeria prebenitzeko estrategiak eta baliabideak
2.4. Genero-indarkeriarekin loturiko jarrerak eta sinesmenak identifikatzea, hautematea, aztertzea eta haiei buruzko kontzientzia hartzea
2.5. Hezkidetza-arloko esku-hartzea eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioa kolektibo bakoitzarekin
2.6. Genero-indarkeriaren alorreko sentsibilizaziorako, prebentziorako eta esku-hartzerako jarraibide orokorrak
2.7. Familiaren eginkizunaren garrantzia
3.- Genero-berdintasunaren eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioaren alorreko prestakuntza-ekintzak hedatzea zenbait kolektiborentzat
3.1. Sarrera
3.2. Informazio- eta dibulgazio-materialak: materialak diseinatzea eta sortzea
3.3. Hedapen-estrategiak kolektibo jakin batzuetan
3.4. Esku-hartzearen hartzaile potentzialak diren elkarteekin eta erakundeekin harremanetan jartzeko estrategiak
3.5. Beste eragile eta profesional batzuekiko elkarlana. Sare-lana
3.6. Sare europarrak, estatukoak eta erkidegoetakoak
3.7. Asoziazionismoa eta herritarren parte-hartzea generoberdintasunaren alde
4.- Emakumeen kontrako indarkeriaren prebentzioaren alorreko gizarte- eta hezkuntzaarloko esku-hartzeari aplikaturiko taldedinamikak
4.1. Sarrera
4.2. Taldea esku-hartzearen ardatz
4.3. Talde-dinamikako teknikak
4.4. Teknika egokiena eta aplikazio-irizpideak hautatzea
4.5. Teknika genero-indarkeriaren prebentzioaren alorrean aplikatzea esku-hartzearen xede diren kolektiboen arabera
4.6. Teknikaria bideratzaile gisa talde-lanean
5.- Genero-berdintasunaren eta emakumeen aurkako indarkeriaren prebentzioaren alorreko hezkuntza-programak diseinatzea
5.1. Sarrera
5.2. Prestakuntza-ekintzak: tipologia eta esku-hartzearen xede, diren kolektiboetara egokitzea
5.3. Lantegiak antolatzea
5.4. Hezkidetza eta genero-indarkeria: esku-hartzearen helburuak, edukiak eta metodologia
5.5. Esku hartzeko teknikak eta tresnak
5.6. Programak abian jartzeko estrategiak
5.7. Lagun egitea eta gainbegiratzea
5.8. Genero-berdintasuna sustatzeko goi-mailako teknikaria diziplinarteko taldean
6.- Gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartzeak ebaluatzeko jarduerak egitea
6.1. Sarrera
6.2. Ebaluazioaren kontzeptua
6.3. Prestakuntza-ekintzak ebaluatzeko protokoloak eta erregistroak egitea
6.4. Ebaluazioetako datuak aztertzeko estrategiak eta teknikak
6.5. Gizarte- eta hezkuntza-arloko esku-hartzearen txostenak eta memoriak egitea
6.6. Hartzaileek ebaluazio-prozesuan parte hartzearen garrantzia
Jakinbai ziurtagiria
Oinarrizko edukia
- Urtea
- 2024
- Egileak
-
- María del Rosario Tercero Cotillas
- Belén Labián Fernández-Pacheco
- María de Gracia Peña Ruiz
- Sintesis argitaletxea
- ISBNa: 9798710065105
- Itzulpena: Maramara Taldearen Hizkuntza Zerbitzuak SL