Lanekiren logoa

Sare sozialen erabilera bezeroarenganako arreta zerbitzuetan

Sare sozialak komunikatzeko bide berria dira eta bezeroek gero eta maizago erabiltzen dituzte jendaurrean kexak adierazteko, besteak beste. Sare sozialak enpresak bezeroekin duen komunikazio-kanal zuzenena bihurtu dira, berehalakoena eta eraginkorrena. Sare sozialetan arretarako zerbitzu ona emateak enpresaren ospea handitzen du. “Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arretaren” moduluko edukiak gaurkotzeko materiala da. Arreta-zerbitzuak aztertzen dira (publikoak zein pribatuak).

Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Erabilera kopurua: 15

Aurkibidea

1. Sarrera 4
2. Nola heldu gara honaino? 4
3. Egungo bezeroaren erretratua 8
4. Enpresak testuinguru berriaren aurrean 11
5. Bezeroekiko harremanak kudeatzeko sistemak: CRM eta CRM soziala 12
6. Bezeroentzako arreta 18
7. Bezeroentzako arreta kanal anitzeko ikuspegiarekin 24
8. Zer egin daiteke Big Datarekin? 43
9. Bibliografia 54

Sare sozialen erabilera bezeroarenganako arreta zerbitzuetan
Egileak
  • Bengoa Aurrekoetxea, Iñaki

Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...