Sare sozialak komunikatzeko bide berria dira eta bezeroek gero eta maizago erabiltzen dituzte jendaurrean kexak adierazteko, besteak beste. Sare sozialak enpresak bezeroekin duen komunikazio-kanal zuzenena bihurtu dira, berehalakoena eta eraginkorrena. Sare sozialetan arretarako zerbitzu ona emateak enpresaren ospea handitzen du. “Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arretaren” moduluko edukiak gaurkotzeko materiala da. Arreta-zerbitzuak aztertzen dira (publikoak zein pribatuak).
Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 16
Aurkibidea
1. Sarrera 4
2. Nola heldu gara honaino? 4
3. Egungo bezeroaren erretratua 8
4. Enpresak testuinguru berriaren aurrean 11
5. Bezeroekiko harremanak kudeatzeko sistemak: CRM eta CRM soziala 12
6. Bezeroentzako arreta 18
7. Bezeroentzako arreta kanal anitzeko ikuspegiarekin 24
8. Zer egin daiteke Big Datarekin? 43
9. Bibliografia 54
- Egileak
-
- Bengoa Aurrekoetxea, Iñaki