Materiala
-
Komunikazioa eta bezeroaren arreta.
Komunikaziorik gabe ez dago gizarterik. Mezua bidali eta jasotzeko unean biltzen diren zenbait elementuren (ahozkoak, bokalak, bisualak) batura gisa ulertu behar dugu komunikazioa.
— 2018/09/04
Material osagarria
-
Sare sozialen erabilera bezeroarenganako arreta zerbitzuetan
Sare sozialak komunikatzeko bide berria dira eta bezeroek gero eta maizago erabiltzen dituzte jendaurrean kexak adierazteko, besteak beste. Sare sozialak enpresak bezeroekin duen komunikazio-kanal zuzenena bihurtu dira, berehalakoena eta eraginkorrena. Sare sozialetan arretarako zerbitzu ona emateak enpresaren ospea handitzen du. “Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arretaren” moduluko edukiak gaurkotzeko materiala da. Arreta-zerbitzuak aztertzen dira (publikoak zein pribatuak).
— 2022/02/15 -
Merkataritza-kudeaketa eta bezeroarentzako arreta-zerbitzua
— 2012/06/14 -
Salmenta
— 2012/06/14 -
Kaixo-Agur eskuliburua
Bezeroari eta langileari zerbitzu hobea emateko teknika proposamenak: Euskara
— 2018/06/12 -
Enpresa Dokumentuak
Enpresa Dokumentuak
— 2015/04/29