Materiala
- 
                    Komunikazioa eta bezeroaren arreta.Komunikaziorik gabe ez dago gizarterik. Mezua bidali eta jasotzeko unean biltzen diren zenbait elementuren (ahozkoak, bokalak, bisualak) batura gisa ulertu behar dugu komunikazioa. — 2018/09/04
Material osagarria
- 
                  Sare sozialen erabilera bezeroarenganako arreta zerbitzuetanSare sozialak komunikatzeko bide berria dira eta bezeroek gero eta maizago erabiltzen dituzte jendaurrean kexak adierazteko, besteak beste. Sare sozialak enpresak bezeroekin duen komunikazio-kanal zuzenena bihurtu dira, berehalakoena eta eraginkorrena. Sare sozialetan arretarako zerbitzu ona emateak enpresaren ospea handitzen du. “Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arretaren” moduluko edukiak gaurkotzeko materiala da. Arreta-zerbitzuak aztertzen dira (publikoak zein pribatuak). — 2022/02/15
- 
                  Merkataritza-kudeaketa eta bezeroarentzako arreta-zerbitzua— 2012/06/14
- 
                  Salmenta— 2012/06/14
- 
                  Kaixo-Agur eskuliburuaBezeroari eta langileari zerbitzu hobea emateko teknika proposamenak: Euskara — 2018/06/12
- 
                  Enpresa DokumentuakEnpresa Dokumentuak — 2015/04/29
 
         
