Fitxategiak deskargatzeko erregistroa beharrezkoa da. Sartu Erabilera kopurua: 130
Aurkibidea
1. Turismo arloko marketinaren ezaugarriak
2. Turismo merkatuen segmentazioa
3. Marketin-mix: produktuaren eta prezioaren kudeaketa
4. Marketin-mix: banaketaren eta komunikazioaren kudeaketa
5. Teknologia berriak marketin turistikoan aplikatuta
6. Marketin Plana
7. Erosketa erabakitze prozesua
8. Kontsumerismoa
Jakinbai ziurtagiria
Oinarrizko edukia
- Urtea
- 2018
- Egileak
-
- ED. PARANINFO Marketing turístico
- (PATRICIA MÁRMOL SINCLAIR, CARMEN DELIA OJEDA GARCÍA) ISBN: 9788497328784
- Itzulpena: Iraia Olabe Letona
- Zuzenketak
- Maramara taldea
Dokumentu honekin erlazionatuta dauden...
Zikloak
- Bidaia agentziak eta ospakizunen kudeaketa (goi mailako zikloa)
- Turismo ostatuen kudeaketa (goi mailako zikloa)
- Bidai agentziak eta ekitaldien kudeaketa (goi mailako zikloa)
- Turismo gidaritza, informazioa eta laguntza (goi mailako zikloa)
- Gida informazioa eta laguntza turistikoa (goi mailako zikloa)